هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

.....

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۰ ق.ظ
ایییییییییی خداااااااااااااااا

چقدر یکی می تونه نفهم باشه آخه

تا حالا تو عمرم آدم به این زبون نفهمی ندیده بودم

به این خود رایی

به این یک کلمه ای

به این تکبری

به این زبون نفهمی

و در یک کلام به این بی شعوری ندیده بودم ...

هرچی هم نگی

دلیل نیاری

انگار داری یاسین می خونی

حیف وقت، حیف انرژی، حیف کلامی که بخای صرف همچین آدمی کنی

نرود میخ آهنین در سنگ

همون آش و همون کاسه

دیگه نمیتونم تحملش کنم ...

خدایا یا همچین آدمایی رو یه ذره عقل بده که اینقدر خدا رو بنده نباشن

یا نصیب گرگ بیابونشون نکن

موندم کِی؟ کجا؟ و چطور زندگی و روزگار به اینا درس خواهد داد ...


-----

-دلم میخاد یه چند روزی رو اصن نیام نت

کاش بشه ....

-راستی بازم التماس دعا

منو یادتون نره ها ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
برگ سبز

نظرات  (۶)

«نرود میخ آهنی در سنگ»
تعبیر بسیار خوبی بود.... برای من قابل لمس بود.

بابا بیخیال. من نمیدونم برای چی وقتت رو صرف این جور آدما میکنی.
بهشون توجه نکن. واقعا من تازه فهمیدم که زندگی ارزش این چیزا رو نداره
فقط خود خودت وقتی خودت راحت و آسوده باشی میتونی آسایش اطرافیانت رو هم فراهم کنی.
بیخیال بابا

پاسخ:
پاسخ: [پووف]
اصن پشیمونم
که چرا وقت گذاشتم
آره در برابر همچین آدمهایی فقط باید خودتو در یابی و مثل خودشون خودبین باشی
خوره های انرژی هم هستن، انرژیتو در حد صفر پایین میارن حتی منفی
نباید بهشون مجال داد
بیخیال واقعا
خسته م و دیگه نمی تونم تحمل کنم یه چیزایی رو
میخام استراحت کنم و دیگه مجالی ندم

خدایا خودت کمکم کن ...

میدونم استانه صبر هرکس حدیه ولی واقعا ادم وقتی میبینه نمیتونه با یکی کنار بیاد دیگه چرا این همه انرژی صرف کنه
بیا همه انرژیت صرف من کن تا 100 برابر تحویل بگیری

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
آره عزیزم
دقیقا درسته
منم تو همین فکرم
به زودی وقتمو برای خونوادم و دوستای عزیزم بیشتر می کنم و صرف آدمها و چیزهایی که زبونمو نمی فهمن و درک نمی کنن و باعث اذیتم میشن، نمی کنم...
میخام به کار و زندگیم برسم به چیزی که دنبالش بودم برسم نه چیزی که الان آیدم شده
جدیدا افتادم به خود ارزیابی و به این نتیجه رسیدم که شاید همه راهمو اشتباه اومدم و باید قطعش کنم و مسیرمو عوض کنم ...
ایشالا به امید خدا درستش می کنم :)
دعام کن
خیلییییی :)
دعام کن
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۸:۲۲ زهرا خانوم

خدا به تو صبر و به اون بنده خدا عقل بده

پاسخ:
پاسخ:
آمین
مرسی از دعات

ولی این همه نیشخند یعنی چی؟!

منظوری داری آیا؟!
ایشالله تو هر تصمیمی میگیری موفق باشیییی عزیزم
دعای منم پشتو پناهت


پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۸ زهرا خانوم
اینا یعنی میدونم چته

پاسخ:
پاسخ:
آها
عیب نداره خودت رو درگیر اینطور آدما نکن!
میدونی
میگن هیچ ووقت نباید با امق ها بحث کنی
چون اونها تو را تا حد خودشون پایین میارین
و بعد شما رو با تجربه ی یک عمر زندگی در اون سطح شکست میدهند!
وب زیبایی داری!
سپاس برای اینکه وقت میزاری و منوسی!
به وب من سر بزنی خوشحال میشم!
اگه خواستی با هم تبادل لینک هم بکنیم!
منو یادت نره
میخواهم دعایی برایت بکنم و چه دعایی به از اینکه خدا پنجره ی باز اتاقت باشد
تا درودی دیگر بدرود!

پاسخ:
پاسخ:
درسته
نصیحت خوبی بود
ایشالا که بگوش بگیرم از این به بعد :)
ممنون از لطفت
ممنون از شما که می خونین :)
مرسی از دعای زیبات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی