هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

***

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
برگ سبز

نظرات  (۸)

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۴ زهرا خانوم
آخ گفتی داغ دلمو تازه کردی
اینقدر دلم میخواااااااااااااااااااااااد
از این به بعد با همین اسم می نویسم.
آسمون

پاسخ:
پاسخ:
آهی پر از بغض و حرف
با سکوتی تلخ

خیلی امشب تلخم
از او شباییه که میخام از زمینو زمان گله کنم و پیش خدا حرف بزنم
خدایا ...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ...
ارامش بخشترین جایی که رفتم...
الهی خدا قسمتت کنه. منم تازه برگشتم ولی دلتنگم...

پاسخ:
پاسخ:
الهی
الهی زودتر قسمتم کنه[رویا]
ساعت 8شب، شبکه خراسان رضوی بصورت تصویری
ساعت 8صبح شبکه قران بصورت بصری، شبکه جوان هم دکلمه خیلی قشنگی در این باره داره که واقعا من عاشقشم
التماس دعای زیاد

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
من که محتاجم
نمی دونم حرم حضرت معصومه ست یا امام رضا ...
ارادت خاصی به امام رضا دارم . گاهای چنان دلم براشون تنگ می شه که به دوستم ساکن مشهده می گم مجبورش می کنم بره زیارت...

پاسخ:
پاسخ:
حرم امام رضاست رها جان
اوهوم
منم خیلی دلم تنگه واسشون
اما نمی طلبن
هییییی
یعنی ها عاشق این نوشتن خودمم! این گنبد و گلدسته آقا که حواس نمیذاره برای آدم
اصلاح میکنم:
ساعت 8شب، شبکه خراسان رضوی بصورت تصویری
ساعت 8صبح شبکه رادیویی قران بصورت صوتی، شبکه رادیویی جوان هم همین ساعت دکلمه خیلی قشنگی در این باره داره که واقعا من عاشقشم

یادم باشه بعدا از خود آقا و از این شبکه ها ی حق کمیسیونی هم بگیرم

پاسخ:
پاسخ:
fait attention ma cherie

میشه ترجمه کنی پلیز
این مترجم گوگل انگاری رفته بخوابه آخه صفحه اش باز نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
فِ اَتانسیون مَ شِغی

یعنی دقت کن عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی