هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

عجب زمونه ایه

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ق.ظ
انگاری دور و زمونه عوض شده

انگاری هرچی بیشتر خودتو بگیری و بی محلی کنی بقیه هم بیشتر هواتو دارنو حواسشون بهت هستو یادت می کنن

اونوقت مایی هم که همیشه سعیمونو کردیم کسی رو ناخواسته ناراحت نکنیم، بی محلی نکنیم، حال و سراغ بقیه رو بگیریم وقتی یه روز نباشیم کسی یادشم نیست ... (البته منظور از کسی بیشتر یه عده ی خاصی هست نه همه، دوستایی دارم که همیشه یادم می کننو خجالتم میدن، حتی وقتیم نمیرسن میدونم که به یادم هستن ولی بعضیا بعضی رفتارهایی نشون میدن که آدم می مونه واقعا ... :| ، مهم هم نیستاااا، مهم همون دوستایی هستن که بیادتن، فقط همون بعضیا، توقعشونم از تو و بقیه بیشتره یا با وجود رفتاری که خودشون دارن توقع رفتار عادی و بهتر از سایرین دارن:| )



- واسه کسی که خودشو میگیره برات و حتی محل نمیده، باید عین خودش رفتار کنی

- یوقتایی واسه جلوگیری از حرف و حدیث مجبوری کاری کنی که دوست نداری اما خب اونم اگه من باشم خیلی سرد و رسمی انجامش میدم تا طرف یابو ورش نداره ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
برگ سبز

نظرات  (۶)

هی خواهر
حرف دل میزنی،سراغ میگیری فکر میکنن خبریه،سراغ نمیگیری میگن خودشو میگیره.ولی بقیه هر کاری دلشون بخواد میکنن و دیگران میگن اشکال نداره خوب اخلاقش همینه.
از یه زمانی تصمیم گرفتم به کسایی که یه زمانی زیادی تحویلشون گرفتم و پر رو شدن محل ندم.اینجوری خودم خیلی راحت ترم.همونجوری که اونا هستن و فقط احترام قائلن منم همونجور.هی خواهر دلم پره باید چند صفحه بنویسم،عصر که گفتم ما خودمون زخم خورده ایم=)) :))

پاسخ:
پاسخ: هی هی هییییی
بنویس بنویس بنویس
نوشتی بگو بیام بخونم

ااه اهههه نیگاه نیگاه چقد پست جدید من همش سر میزدم تا میدیم اون پست ثابتو فکرمیکردم بروز نشدهه

دلم تنگ حرفات شده بود

پاسخ:
پاسخ: واقعا؟!!!
منو باش میگفتم چه عاطی سنگین شده تحویل نمیگیره دیگه
مرسی عزیزمممم
بابا سرسنگین...
بیخیال اصلا به این چیزا توجه نکن. لذت زندگی به سادگیشه هرچی بیشتر توش کنکاش کنی و ب رفتار دیگران بیشتر دقت کنی زندگی برات سخت تر میشه. بزن به رگ بیخیالی و انگار نه انگار که این رفتار یا حرف رو دیدی یا شنیدی

پاسخ:
پاسخ:
کاش بتونم
اما گاهی هم که نمیخان ببینم میان جلو چشمم
نه بابا همش 54 کیاو وزنمه تازه اوضاع امتحانام هس دیگه یه پوسو استخونم کجا سنگینننمم اصا منو سنگینیی حرفا میزنیااا
جدیی میگم


پاسخ:
پاسخ:
باااااااشه
می دونی چی شد؟!
هی می ومدم تو وبت، بعد می گفتم این سیما چرا آپ نمی کنه!؟
تازه فهمیدم اون پست بالاییه ثابت بوده :دی
و یه چیزی:
من اگه کمرنگ شدم واسه اینه که سرم شلوغ شده ها! به پای بی معرفتیم نذاری هااااااا :D

پاسخ:
پاسخ: به
چه عجب یاد ما کردی
باشه خانوم مهندس
فکر نمی کردم سر هم بزنی ;)
ایشالا که همیشه موفق و خوش باشی هرجا هستی
ااااا عاطفه هم که همینو گفته بود!
چه قدر تفاهم داریم با هم ما

پاسخ:
پاسخ:
پا هم پیر شین الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی