هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

شب آرزوها

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ق.ظ

اینجا هنوز قحطی سلطان و صاحب است

در کوچه های غربت ما ، عشق غایب است

گویند که یک شب است شب آرزو ولی

هرشب بدون مهدی زهرا "رغائب" است.


سلام به دوستان مهربونم

دلم میخاست امروز یه پست واسه شب آرزو ها بزنم اما هم فراموشم شد اولش، هم وقتی یادم اومد دیگه عجله داشتم باید میرفتم کلاس ...

حالام تازه برگشتم

امسال سعادت روزه این روز رو نداشتم اما خدا لطف کرد توفیق خوندن نمازشو تو امامزاده جعفر بهم داد...خیلی شلوغ بود، هوا هم به شدت گرد و خاکی (تا همین الان هوا مثل مهی از گرد و غبار توی سطح شهر پخشه) با این حال مردم اومده بودن اونجا با هم نمازشو بخونن منم دیرتر رسیدم اما تونستم بخونم (هرچند اولش خسته بودم از کلاسو گفتم میرم خونه میخونم اما وقتی شور و حال مردمو دیدم رفتم سر حوض یکی از صحناش وضو گرفتمو تو مسجد ضمیمه امامزاده شروع کردم به خوندن... جای همتون خالی، هرکیم یادم اومد و گفته بود التماس دعا یادش کردم... ایشالا که خدا قبول کنه امیدوارم شمام منو یادتون نرفته باشه :) )

بازم از همتون التماس دعا ...

----

یاد شب آرزوهای پارسال هم بخیر

پارسالم یه پست زدمو دعاهامو نوشتم

خدایا شکرت

بازم همونا، ریپیت اِگِن + حاجات امسال

خانه‌های آن کسانی می‌خورد در، بیشتر

که به سائل می‌دهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت می‌کنم آن‌جا که صاحب‌خانه‌اش

پاسخ یک می‌دهد با ده برابر بیشتر ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
برگ سبز

نظرات  (۳)

قبول حق باشه گلم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون گلی

از شمام قبول باشه ایشالا

منو یادت نرفت که؟
منم نمازشو خوندم اگه خدا قبول کنه،کلی دعا کردم واسه همه بازم اگر خدا قبول کنه،میدونم قبول میکنه نه به خاطر من، بلکه به خاطر مهربونی خودش
انشالله سال دیگم توفیق داشته باشیم و....

پاسخ:
پاسخ:
قبول باشه عزیزم
ایشالا
قبول باشه

پاسخ:
پاسخ:
مرسی مامان شاذه جون

قبول حق باشه

از شمام قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی