هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

Unknown

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
برگ سبز

نظرات  (۶)

وااااااای عالی بود.
من عاشق این دعام مخصوصا با صدای بابام


......
واقعا من تو حکمتش موندم! واقعا این ماه چی داره که خداوند یک روز روزه گرفتن در این ماه رو همتراز با بهشت میدونه!


مرسی سیمایا شنگول خودم. هردو پست آخرت رو که دیدم کلی متحول شدم. این آخری رو هم گفتم که چرا


پاسخ:
پاسخ: بقول جمله هه
چه خدای عاشقی که گناه میخرد و بهشت میفروشد و ناز بنده می کشد
قربونش برم که هزار جور راه گذاشته واسه بندش که برشون گردونه به سمت خودش
خودش کمک کنه به هممون ...

خواهش می کنم خوشحالم که حس خوبی داشته و شنگول شدی
خودمم امروز شنگول بودم
لطف خودش بود
بازم التماس دعا ...
راستی آهنگ وبت رو عشق است
من عاشقشم...

کلا من چقدر اینجا عاشق عاشق کردما

پاسخ:
پاسخ:
تو رو هم عشق است عشقییی
التماس دعا!
می شه بگین این دعای چیه؟!!! کمی ازش خوندم آهنگش قشنگ بود

پاسخ:
پاسخ:
محتاجم به دعا رها جان
دعای ماه رجب میگن بهش یا دعای ایام رجب
توی عامه هم به "یا من ارجوه" معروفه
اوهوم
دلنشینه
التماس دعا رها جان
خاک رو شونه هاتیم آبجی

پاسخ:
پاسخ:
آقایییی آبجیییی
ما گرهِ گوشه (کُنج) چارقدتیم
همونی که توش چیز میز قایم می کنی
بابا تکلیف ما رو مشخص کن اول!!
آقام یا آبجی؟ کدومش آیا؟

بعدشم اصلا ما واشر شما ارباب حلقه ها؛
ما آب حوض شما شیر موز؛
ما جرقه شما بیگ بنگ؛
ما افتاده شما پاس کرده؛
ما ورزش از نگاه دو شما برنامه نود؛
ما طرح مسکن مهر شما برج العربی
بابا اصلا مخلص هرچی با مرامه
(دیگه چیزی بلت نیستم)

پاسخ:
پاسخ:
آقایی اینجا به معنی بزرگواری و جوانمردیه آبجی
ای بابا
ای بابا
من کم آوردم که
مغزم هنگ کرد
می دونی که الان فسفر ندارم پس چرا تو منگنه میزاری
من تسلیم
ولی ما بیشتر
ممنون حالو هوامون رجبیون کردی مممنووووووووووون سیماجونم


پاسخ:
پاسخ:
خواهش عزیزم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی