هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

خیلی بده که ...

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ق.ظ
خیلی بده که آدم یوقتایی یابو ورش داره فکر کنه بععععلللللهههه حتما خبریه

خیلی بده که آدم یوقتایی هیچی نگفتن و گذشت دیگران رو به پای محق بودن خودش بزاره

خیلی بده که آدم محبت دیگرانو به پای خوب بودن خودش بزاره

خیلی بده که آدم غبغبش زیادی پر باد بشه

خیلی بده که آدم کارهای دیگرانو به پای خودش در ببره مخصوصا اگه واسه خودنمایی باشه

خیلی بده که آدم کار دیگرانو پایین بدونه و بی ارزش و کار خودشو مهم

خیلی بده که آدم گربه کوره باشه و قدردانی بلد نباشه (نمک خوردنو نمک دون شکستن)

خیلی بده که آدم کار بقیه رو بکوبه تا خودشو بالا بکشه

خیلی بده که آدم دنبال حرف و خاله زنک بازی (جدیدا واژه "دایی مردک" هم واسه این مورد خیلی مناسبه)باشه

خیلی بده که آدم هیچ حریمی واسه خودش نداشته باشه و از سر خودنمایی یا نمیدونم هرچیز دیگه ای ملتی رو محرم خود و

اسرار خود بدونه و خودشو اطلاعاتشو به نمایش بزاره (تا سوژه ای باشه برای سرگرم شدن دیگران) ---> مثال: ف ی س بوغ

خیلی بده که آدم حرمتها و حریمهای دیگران رو نگه نداره و هی سرک بکشه تو کار اینو اون و اینکار براش

به یک تفریح و عادت تبدیل بشه

خیلی بده ...

خیلی بده ...

و در یک کلام ... خیلی بده که آدم مرام و معرفت نداشته باشه


خدایا به هممون کمک کن که اینطوری نباشیم و خودمونو اصلاح کنیم


و البتهههههه ....

به احترام و افتخار هرچی آدم خاکی، متواضع، قدرشناس، دل گنده و در یک کلام جوونمرد هست (شامل خانومها هم میشه ها)

اول یه صلوات دلچسب ...  بعدشم هیپ هیپ هوووراااا، بزن کف قشنگه رو .... (سوت بلبلی هم جایزه ;) )


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
برگ سبز

نظرات  (۶)


بابا خشانت!
(باز فرشته با حرفای صدمن ی غاز روانشناس‌اجتماعانه اش که به هیچ درد این زندگی کوفتی نمیخوره اومد)
حرفات درسته اما یک زاویه رو هم نباید نادیده گرفت اونم حقیقت رفتاره!
یعنی چی حالا؟
خیلی ساده است؛ قطعا همه ما باهاش برخورد داشتیم، ی زمانایی ی رفتارایی از دیگران سر میزنه ک اصل ماجرا و حقیقت به اجرا در اومدنش کلی با خود ظاهر رفتار متفاوته یعنی در یک کلام : برداشت اشتباه از رفتارها.

خب این تو ذات رفتارهاست که اول موج ظاهر ما رو میگیره و بعد به فکر دلیل ایجادش می افتیم -البته ایشالا که بیافتیم و زود قضاوت نکنیم- برای همین
حس میکنم الان این متن تو این دید رو کم داره. دید «بیا و بنشین کنار من» و لمس کردن احساس دیگری یعنی عقل و احساس= ی جور مخلوطی از تفکر زنانه و مردانه!


میگم ی کم این ترمز دستی رو بکش بالا چندتا چندتا باهم آپ میکنی حداقل به فکر مام باش



پاسخ:
پاسخ: خشانت کجا بود
نمیدونم قهوه خانه زری خانوم رو دیدی؟ یا لحن اون بازیگر طنزش آقای محمدی رو، خیلی آروم و کشیده میگفت، خیلی بده، خیلی مریضه ، منم با همون لحن گفتم نه دعوا و خشانت
یعنی فرشتههههه منو تو جون میدیم واسه بحث کردن، خیلی اوقات هم دیدگاه مخالف همو میگیم و اتفاقا خوب هم هست چون توی بحث چیزایی رو ممکنه ببینیم که اون یکی ندیده بعدم چون مهربونو با آرومی بحث می کنیم کسی بهش بر نمیخوره نه؟

راجع به قضاوت و ظاهر، بله حرفت درست قبولشم دارم، که اگه اینطوری باشه درجا واکنش هیجانی نشون میدیم اکثرا، بعدشم پشیمون میشیم ...
اما من اینو در مورد مواردی نوشتم که قبلا دیده بودم و گذشته بود و همینطور به مرور نوشتم و بهش اضافه کردم، (راجع به افراد مختلف هم بود یعنی اگه بخام دقیقتر بگم بیشتر کلی بود تا شخص خاصی و همینطور اینا رو نوشتم که خودم هم یادم بمونه) پس فکر می کنم از هیجان و عکس العمل آنیش گذشته بود، این از این...
و اینکه .... بابااااا دیگه وقتی چند بار یه رفتاری رو می بینی و هی تکرار میشه دیگه به نظرت میشه گفت ظاهریه و قضاوت؟!!!!
فکر نمی کنم بشه ...
ولی تاکید میکنم من در آرامش نوشتم اینو باور کن

چشم
ببخشید شما، دیگه سعی می کنم تکرار نشه واسه جبرانشم مدتی آپ نمی کنم خوبه؟
آره دیدم
آخ گفتی بحث.... به توان بینهایتی که رایتل داره تبلیغش رو میکنه مدتیه شدید دوست دارم فقط حرف منطقی بزنم و بشنوم!! خل شدم میدونم ولی حس میکنم خیلی دیگه دارم لوس میشم...
وبلاگم که شده حرفای مسخره و عاطفانه، با دوستام هم که همش قربون صدقه هم میریم و تو خانواده هم که شوخ و شنگِشون باید باشم که اگه نباشم بهشون بر میخوره! در کل هوس یک لقمه منطق کردم...
دوست دارم سر ی موضوع اجتماعی، فرهنگی یا حتی علمی صحبت کنم... ی صحبتی که بعدش بگم اخیش جیگرم حال اومد
اینو گفتم که اگه ی وخ قیافه پلوخوری به خودم گرفتم کسی دلخور نشه

نه بابا بنویس شوخی کردم

پاسخ:
پاسخ:
اولا که ایشالا همیشه شوخ و شنگ باشی
خوبه که...
احیانا تا حالا بهت نگفتن دلقک؟ [خنده نخودی] (به من و آبجیم میگن )
درسته آدم همیشه نمی تونه شاد باشه و شوخ و خنده رو اما میدونی خوبیش چیه؟ اینه که وقتیم بغ می کنی و ناراحتی سریع همه می فهمن و اعتراض می کنن، اینم حسنه ها، بعضیا اگه ناراحتم باشن کسی متوجه نمیشه که بگه ...رت به چند من، و دومین حسنش هم اینه که باعث روحیه و شادی دیگران میشی تا باعث ناراحتیو غمشون، این خودش خیلیییییهههه به نظرم

دوم اینکه، بحثم می کنیم عزیییییزم، حیف که فقط از هم دوریم وگرنه یه جلسه تبادل نظر میذاشتیم هفته ای یه بار با هم بحث می کردیم حتی اگه تهش به نتیجه یکسان نمیرسیدیم اینطوری هم خالی میشدیم هم اینکه جفتمون فکر می کردیم راجع به نظرات مخالف
البته حالاشم میشه تو دنیای مجازی همچین کاری کرد فقط عیبش اینه که رودر رو نیست و حالتها مشخص نیست بعد همین باعث میشه یک سوم حس و نظر منتقل نشه مخصوصا واسه من که با دستامم صحبت می کنم

سوم اینکه وبت خیلیم خوبه، من که دوسش دارم مخصوصا وقتی شاد می نویسی و یا عاطفی گاهی که اصن کیف می کنم بیام سر به سرت بزارم
لوس هم نمیدونم، آره از نظر اینکه تو خودت رفتی دیگه وقتشه بیرون بیای و نتایج سیر درونت رو واسمون بگی، پس دیگه بسه لوسی
آخ گفتی...
دوتا از این خیلی بده ها داغ دلمو تازه کرد.
یکی این که کار بقیه رو بکوبی تا ماله خودتو بالا ببری.یکی هم خاله زنک بازی.
پدری از من در آورد این خاله زنک بازی که نگو.
من نمیدونم بعضی از مردم مریضن یا این که انقدر بیکارن که همش سرشون تو زندگیه دیگرونه.

پاسخ:
پاسخ:
همون
امیدوارم خودمونم اینطوری نباشیم و اگه هستیم از این به بعد نباشیم
مورد 1 2 3 5 7 و اون مرام و به شددددددددت هستم.
اما فیس بوغ فقط این چیزایی که می گی نیست ;)

پاسخ:
پاسخ:
رفتم نگاه کردم ببینم چیا رو هستی
الان یعنی بقیه اش رو نیستی؟
ببین راجع به فیس بوغ حرف زیاد دارم و بحث زیاد
میخاستم در جواب اون یکی نظرت بگم اما دیدم بی ربط میشه و طولانی ایشالا تو یه پست مجددا میگم
اما کوتاه : درسته، فیس بوغ یا هرچیزی ذاتا بد نیست منتها فرهنگ استفاده میخاد که ماها نداریم و بارها دیدم که واسه عده ای جز بازیچه و سرک کشیدنو حرف آوردنو بردن نیست و عده ای هم واسه کلاس گذاشتن ساختنش ...
بابت این جمله آخر که میدونم با من بودی ممنون
به این میگن خودشیفتگی مزمن

پاسخ:
پاسخ:
همون
راستی یادم رفت بگم که هر کسی اونجوری بود بکوب تو دهنش

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی