هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

یادداشت

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ق.ظ
سلام سلام سلام

این سلاما اول واسه دوستای خوب همراه وبم هست دوم هم واسه اونایی که فکر می کنن سلام کردن چه دلیلی داره، یا اول باید بزرگتر به کوچیکتر سلام کنه یا بالعکس، یا فکر می کنن مثلا باید خیلی پارسی بود و گفت درود و ... الی آخر. 

سلام سلام سلام :)


از یکشنبه ترم جدید کلاس فرانسه م شروع شد، اما من دیروز اولین جلسه ای بود که رفتم.

این ترم به زور رفتم یعنی کاملا دو دل بودم بخاطر برنامه کاریم اما دیروز که رفتم به رغم دقایق اولش که پشیمون شدم از رفتن اما همینطور که گذشت دیدم نه کار خوبی کردم و اگه ولش کنم باد میخوره پشتمو دیگه نمیرم. دیدم این تقریبا 20 روز ول گشتنو باد خوردن تنبلم کرده و یادم اومد که من از اوناییم که هرچی سرم شلوغتر باشه نظمم هم بیشتر میشه و می تونم به کارام برسم.

از فردا هم کلاسهای تدریسم شروع میشه. این ترم شعبه آموزشگاهم دورتر شده بهم، اما از یه لحاظ دیگه بهتره. دوست داشتم شعبه قبلی هم باشم امروز هم بدلیل تداخلش با کلاس فرانسم نشد. خلاصه قسمت نبود، اما همین باعث شد یک تجربه برام باشه که واسه ترم دیگه برنامه ی بهتری بریزم، بقول معروف:

هر تو سری، عقل رو زیاد می کنه. 


دلم میخاد کارمو به خوبی انجام بدم و بهتر از قبل باشم، با اینکه این ترم کارام فشرده تره و شاید تا اول تیر به برنامه های نجومیم نرسم (البته سعیمو می کنم که جاش خالی نباشه) اما دلم میخاد هم درسمو خوب بخونمو دوره کنم هم تدریسمو به بهترین نحو انجام بدم.

امیدوارم که خدا هم کمکم کنه و بتونم.


خدایا به امید خودت :)


----------

دو سه روزی میشه که گلوم میسوزه و درد می کنه گاها، دیشب رفتم دکتر با توجه به علائمم گفت حساسیت فصلیه بیشتر... حالا احساس خفگی می کنم، یادمه یبار دیگم این سوزشو حالتو داشتم دو سال پیش، اونشب خوابم نبرد، اصلا نمیتونستم افقی بشم، اگه همینطوری باشه امشب هم از همون شباست. 

ولی نهههه، خدا نکنههههه . ایشالا که خوب میشمو شبم خوب میخابم :دی

(خودم میگم خودمم دلداری میدم خودمو :)) )

دعام کنین [قلب]

---------

بعد نوشت: همینجام با هموطنان بوشهریمون ابراز همدردی می کنم و به خانواده های داغدار تسلیت میگم امیدوارم که دیگه ملت ما شاهد این بلایا و فجایع نباشن 

یادم میاد وقتی بم زلزله شد با اینکه باهامون خیلی فاصله داشت اما شبها وقتی میخاستیم بخابیم ترسش ما رو هم بی نصیب نمیزاشت، تصور اینکه سقف روی سرت آوار بشه هم وحشتناکه

خدا نصیب هیچکی نکنه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۲
برگ سبز

نظرات  (۴)


سلام سلام صد تا سلام
انشالله موفق باشی هم توی درسات هم توی کارت هم توی زندگی...
----
آره حساسیت فصلیه زن داداش من و تموم خانوادشونم همینجوری شدن.....خوب میشی انشالله
حالا من تمام تنم شده جای نیش پشره....داغونم هاااااا اصلا نمیدونم کی میان میزنن هر شب هم میان کارشونو تکمیل میکنن از پا شروع کردن حالا رسیدن کمر

پاسخ:
پاسخ:
سلام بروی ماهت
مرسی عزیزم، تو هم همینطور
خدا کنه زودتر، فکر کن بخام سر کلاس با این گلو درسم بدم
امید خدا دیگه
ااا، ببین، یه جا نوشته بود پوست پرتقال بزارین دور تا دورتون پشه ها دورتون نمیان، اینم امتحان کن ببین اثر میکنه یا نه

اومدیمو از شانس خوب من پشه ها هوس پرتقال کردن دیدن بو پرتقال میاد بیشتر اومدن:))
ممنون
باشه امتحان میکنم البته به اندازه کافی گزیده شدم:))


پاسخ:
پاسخ: هیچی دیگههه باید فاتحتو بخونیم
بر منکرش لعنت
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
درور درود درروووووووووووووووووووود

به به این سر شلوغی همه واگیرداره ملت ایراننننه ایشاللله همه از پس کارشون بربیان بخصوص سیما جااانن
ایشاللله که خوب میشه گلود دردتم
من هنووز اماده باش میخوابم گاهیی

پاسخ:
پاسخ:
سلاممممم
ایشالاااا
ایشالا که همه همیشه خوش باشن و خوب و سلامت و شاد
مرسی عزیزم
بهترم شکر خدا
امیدوارم که آرامش برگرده به شهرتون خیلی زود
چقدر این نوشته ات بهم حس خوبی داد. منم مثل تو هر چی بیشتر سرم شلوغ باشه زندگیم منظم تره.
داشتم تو زمینه تدریس یه خرده دل سرد میشدم که این "به نحو احسن" که گفتی حالم رو دگر گون کرد.
مرسی.

پاسخ:
پاسخ: خدا رو شکر که پستم حس خوبی داشته واست
ممنون از لطفت
امیدوارم که هم من و هم شما بتونیم بهترین کارمونو انجام بدیم و نتیجه خوبی هم بگیریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی