هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

در لحظه نوشت ...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ
دلم میخاد یه کار نو بکنم ولی نمیدونم چی ...

دلم میخاد یه کاری کنم که ازش لذت ببرم

یه ایده باشه

یه طرح باشه

یه کاری که اول روحیه بهم بده با دلم انجامش بدم از انجامش لذت ببرم بعدش به نفع و سودش فکر کنم، اما نمیدونم چی... (چون فکر می کنم هر کاری که با دلت انجام بدی به دل بقیه هم میشینه، اگه به لبت لبخند رضایت نشوند بعدش میتونه باعث لبخند رضایت بقیه هم بشه)

نمیدونم چی، کجا، چطور، اما یه چیزی بهم میگه بالاخره پیداش می کنی

 تا حالا هم شاید خیلی تجربه ها رو داشتم که چون دوست داشتم و با دلم بوده انجامش دادم مثل مشبک کاری، نجوم، ورزش (که چند رشته رو تجربه کردم البته در حد آماتوری، هنوزم دوستش دارم مخصوصا پیاده روی و دوچرخه سواری اما تنبلم یخورده، پایه میخام که بریم اونم یا کسی نیست یا حسش نیست چون همه گرفتارن همسایه ها هم که با هم میرن اهل حرف زدنو تو زندگی دیگران سرک کشیدن هستن که ما خوشمون نمیاد... )، زبان فرانسه (این یکی یکی از علایق دیرینم بود که انجامش دادم و هنوزم ادامه اش میدم ایشالا)، اما بجز زبان فرانسه بقیشون بر حسب اتفاق یا دلیلی یا متوقف شدن یا برام سخت شدن دیگه اون لذته برام نیست...

چرا آدمیزاد راضی نیست و هر دفعه یچیزی بالاتر میخاد؟ مال تنوع طلبیه یا کمال طلبی؟!!

خلاصه یه چیز نو میخام یه تجربه نو و لذت بخش، یچیزی که لذتش قدری باشه که گذشت زمان رو حس نکنم وقتی انجامش میدم، ساکن بودن و باری به هر جهت گذروندن زندگی برام ناخوشاینده (هرچند خیلی وقتا هم پیش اومده).

الان که دارم می نویسم یادم اومد که یه جنبه از روحیه و شخصیتم رو بهش خیلی نپرداختم و اونم جنبه هنری شخصیتمه که فکر می کنم خیلی روحیم به طرفش کشیده میشه اما موقعیت پرداختن بهش رو نداشتم قسمت هم نشد، یعنی وقتی فکر می کنم می بینم بجز مشبک کاری که دوره ای رو به انجامش پرداختم دیگه به این جنبه از خودم نپرداختم. در صورتی که فکر می کنم استعدادم تو این زمینه بیشتر بود، موسیقی، نقاشی، طراحی، اَااااا، من حتی کنکور هنر دادم و نیتم هنر بود اما سر از زبان درآوردم!!! پس چرا یادم رفته بود؟!!!!!

(بقول دوست صمیمیم که از خیلی جهات زندگی منو اون به هم شباهت داره و از دبستان با هم دوستیم، ماها آدمهایی بودیم با چندین توانایی و استعداد - که البته فکر می کنم خیلیا همین باشن- اما شرایط، زندگی، موقعیت و قسمت باعث شد به خیلیاش نپردازیم، هرچند بازم نسبت به خیلی از اطرافیان منو اون تا حد توان به جنبه های دیگمون هم پرداختیم، جفتمون زبان انگلیسی خوندیم در صورتی که هنرمون بیشتر بود، اون نقاشی و قدری موسیقی رو تجربه کرد، من نجوم و مشبک کاری رو، با هم داریم زبان فرانسه میخونیم، و اون الان دوره های طراحی دکوراسیون رو داره می گذرونه و موفق هم هست (می گفت مامانم حالا بعد از چند سال میگه: دارم فکر می کنم در حق تو ظلم شده و من عجب اشتباهی کردم که تو رو به سمت دیگه ای جز هنر سوق دادم...))

یکی از علایق همیشگی من معماری و نقشه کشی بود بعد از اونم طراحی داخلی و دکوراسیون ... (حتی چند سال پیش یه دوره مجازی واسه طراحی دکوراسیون پیدا کردم از کشور انگلیس و آمریکا که قیمت خوبی هم داشت اما پیشو نگرفتم و تعلل کردم براش، حالا دیگه فکر کنم با ان قیمت دلار سر به فلک کشیده و اصلا نشه اون دوره ها رو گذروند :)) ) اما به دلیل اینکه ریاضیم خوب نبود نرفتم سراغش بعد از اونم قسمت نشد دیگه دنبال کنم ...

نمیدونم خلاصه

فقط میدونم یه تغییر میخام یه چیز نو و جدید، یه کار نو، یه تجربه نو، یه چیزی که با دلم باشه و از انجامش لذت ببرم

امید به خدا

پیداش می کنم ایشالا ;)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۲
برگ سبز

نظرات  (۲)

سلام به سیب من وبتو تازه دیدم نوشته هاشو دوست داشتم +نوشته معرفی سایتت
خیلی خوب بود+آهنگ وبت که تازه شنیدم... اگه خواستی یه سر بیا پیشم...
سالار عقیلی آهنگ دلخواهم داره و خوشه چین رو...




سلام شیرین جان
مرسی از لطفت
اوکی میام ولی آدرست کو؟!!
ایشالا که پیداش کنی.

منم دنبالشم




ایشالا

پس ایشالا تو هم پیدا کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی