هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۴۱ ق.ظ
فرق است میانِ؛

دوست داشتن و داشتنِ دوست؛

دوست داشتن امری لحظه ای است؛

اما داشتن ِ دوست؛

استمرارِِ لحظه های دوست داشتن است.

****


«بعد یک عمر قناعت دگر آموخته‌ام

عشق گنجی است که افزونی اش از انفاق است»

هادی محمدی حسنی

****

این دو سه روز گذشته رو با احوالات مختلفی در مورد موضوعات و مسائل متفاوت سپری کردم، اول: شادی، خوشی، دوستی، دوم: اشک، نگرانی، سوم: آرامش  و بازم شکر خدا   ...

در کل خوب بود و خوشیش بیشتر، خدایا شکرت بابت همه چیز، همه داده ها و نداده هات... شکرت که همیشه جای شکر رو باقی میزاری ...

همینطور آرامش در مورد موضوعی بهم برگشت اونم درست زمانی که فکرشو نمی کردم و شاید یه خط فاصله بزرگ یه خلا یه چیزی شبیه بی حسی داشت شکل می گرفت

-----------------

شکر بابت بارونو برفی که خدا به بنده هاش توی کشور من مرحمت کرد...

امروزم آسمون دلش گرفته، میخاد بباره اما این دلگرفتگی و باریدن هم زیباست، بوی بهار میاد، بوی نو شدن...

 باز هم شکر ...

-----------

این چند روزه اتفاقات مزخرفی هم افتاده که همه در جریانشیم و من سخت در تعجبم از سکوت یه عده ...

-----------

میخاستم دنباله دار پن استارز رو هم ببینم اما انگار امروزم نمیشه با این آسمون ...

---------

راجع به پیشنهاد یک مورد هم به کسی به شک افتادم تصمیم دارم بگم من هیچ نظری ندارم کلا هرطور خودتون صلاح می دونین ...

---------

سه روز پیش عاطفه بهم اس ام اس داد که توی صحن انقلاب نشسته و بیاد ماست، یعنی همون صحنی که من همیشه دوسش دارم و میشینم همونجا و تماشا می کنم گنبد و بارگاه امام هشتم رو ... امروزم ستاره اس ام اس داد که نائب الزیاره ست ...

کاش میشد منم بطلبن، بدجوری دلتنگشونم، میخام برم ... :((

یا امام رضا، میشه ... :-S :((


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۲
برگ سبز

نظرات  (۱)

امید روزی به زودی شما هم تو صحن دوست داشتنیش می شینی ...




مرسی رها جان
ایشالا، خیلی دلم تنگ شده خدایی
ایشالا شمام بزودی بری و حال و هوات عوض بشه رها جان
مرسی که بهم سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی