هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

چندشانه

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

از زدن یه سری حرفها اونم تو جمع مختلط حس شرم بهم دست میده و چندشم میشه

 

ترجیح میدم اون جمع رو ترک کنم یا کلا سکوت کنم تا فضا عوض شه

 

اما از شناختی که نسبت به بعضیا دارم که از زدن این حرفها و شوخی ها جلوی نامحرم ابایی ندارن و خجالت نمی کشنو حیا نمی کنن چون عادتشونه ، قبلشم یه سری خاله زنک بازی در آوردن بعضی دیگه شون، و اینکه با وجود تاهل خطاب کردناشون مناسب نیست به نظرم کلا این فضا باعث شد زود ترکش کنم و مهمم نیست برام که در موردم چی فکر می کنن

 

من همینی هستم که هستم، حساس بودن، بولد بودن رعایت اخلاقیات برای من، و هزار جور موردی که هم عیبه هم حسن اما همینی هست که هست ... شاید گاهی به خودم بگم چقدر زمونه و آدماش بی حیا شدن یا اینکه ما خل بودیمو هستیم که به این موارد فکر می کنیم و توی جدال صحت این دو فکر می مونمو اعصابم خورد بشه و در نهایت بی خیالش بشم، اما خب تهش به خودم میگم همینی که هست من فکر می کنم اینطوری بودن درست تره، حتی اگه کامل هم درست نباشه نسبت به روش مقابل درست تره به نظرم، پس همینطوری ادامه میدم....

 

میخان بخان نمیخان فدای سرم laugh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
برگ سبز

نظرات  (۲)

ممنونم که امدید.راستیتش پزشک نیستم ولی به امید خدا می شم .اما راجع این پست کارشما بهتر است و نسبت به دیگران هم فقط ارشاد رفتاری(با رفتار خوب از خود)باشه کافیه.
پاسخ:
چمدونم والا
یزمانی حوصله داشتیمو نصیحتی میکردیم
اما الان نه حوصله داریم نه میخ اهنین به سنگ میره 
اینرورا حرف بزنی و اعتراضم بکنی به مثبت و امل بودنو گیر دادن متهم میشیو نگاهشدن یجوری میشه
واسه همین ترجیح میدی بکشی کنار
از شمام ممنون
ایشالله موفق باشین 
الان طوری شده که اگه مثل این آدمایی که توصیف کردی نباشی، امل و بی کلاس وعهد قجری هستی.متاسفانه به بهانه این که مثلا اپن مایند هستند در واقع بی حیا هستند.
بابا هر چیزی جایی داره!!!
پاسخ:
همون دیگه
والا بخدا
اه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی