هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

عذرخواهی خدا !!!

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ
إنّ اللّه‏َ جلَّ ثناؤهُ لَیَعتَذِرُ إلى عَبدِهِ المؤمنِ الُمحْوِجِ فی الدنیا کما یَعتَذِرُ الأخُ إلى أخیهِ ، فیَقولُ : وعِزَّتی وجَلالی ، ما أحوَجتُکَ فی الدنیا مِن هَوانٍ کانَ بِکَ عَلَیَّ ، فارفَعْ هذا السَّجْفَ فانظُرْ إلى ما عَوَّضتُکَ مِن الدنیا . قالَ : فَیَرفَعُ فیَقولُ : ما ضَرَّنی ما مَنَعتَنی مع ما عَوَّضتَنی «کافی ج 2 ص 264»


در روز قـیـامت خـداوند، جـلّ ثناؤه، همچنان که برادرى از برادرش پوزش مى‌‏خواهد، از بنده مؤمن نیازمند خود در دنیا، عذر مى‏‌خواهد و مى‌‏فرماید: به عزّت و جلالم سوگند که من تو را در دنیا از سر خواریت نزد من، محتاج نکردم. اکنون این سرپوش را بردار و ببین به جاى دنیا به تو چه داده‌‏ام. او سرپوش را بردارد و گوید: با این عوضى که به من دادى مرا چه زیان اگر آنچه را در دنیا از من گرفتى.


همه ی خوبی این حدیث به کنار، اینکه خدا از بنده ش عذرخواهی کنه!!!!

فکر کنننننن!!!!

خدا با اون عظمتش با اون بزرگیو هیبتش، چقدددددررررر عاشقه که از بنده ش عذرخواهی می کنه!!!!

بخندم یا گریه کنم؟!

خداجونم

قربونت برمممممممممممممم  (خدایااااا، عشقیییییییییییییییییی )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
برگ سبز

نظرات  (۷)

میدونی الان چه شکلکی رو حوس کردم برای این پستت بذارم
شکلک بغل کردن تو مسنجر هست شدید دلم میخواست الان اون رو برای این پستت و خودت میذاشتم.

پاسخ:
پاسخ:
اا
پس تفاهم داریم، شکلک آخری هم که من گذاشتم همونه دیگه (الان شکلکشو گذاشتم)
مرسی عزیییزم
منم همین حسو داشتم :*
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۳۱ زهرا خانوم
گاهی بعضی حرفا و نوشته ها نشونه میشن،این نوشته واسم نشونه بود.ممنون

پاسخ:
پاسخ:
خدا رو شکر
خواهش می کنم
من فقط این شکلیم :|

پاسخ:
پاسخ:
چه قالب سبزى :)
بوى طراوت و سر زدنگى و امید میده :)

قالبتون رو عوض کردید؟
اخه چند ساعت پیش همینجا بودم تو وبتون! و داشتم یه نظر برا پست پایین میذاشتم که متاسفانه پرید ولى حتمن دوباره میذارمش

بعد این قالبتون نبود انگار! یا من توهم زدم؟

راستى یه سوال دارم.که بعدن مى پرسم :دى اصن اصل مطلبم همون سواله بود، اما الان کارى پیش اومد باید برم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
والا قالبم همین بود شاید سبزیه بالاش شما رو به این حس رسونده که همه جاش سبزه شایدم یه جا دیگه بودین اشتباهی رنگشو فکر کردین سبزه
نمیدونم :-؟؟

خواهش می کنم
بفرمایید هر وقت فرصت داشتید، تونستم جواب میدم
خب گاهی عذر خواهی نشونه عظمت و بزرگیه!
خب خدا رو شکر !یعنی هست بنده ایی که خدا بخواد ازش عذرخواهی کنه؟!!! البته قصد جسارت به ساحت مقدس ائمه معصومین ندارم منظورم انسان های عادیه

پاسخ:
پاسخ:
بله بله
حتما هستن دیگه :)
ی سوال میپرسم روش فکر کن و بر اساس دانسته هات بهم جواب بده
اگه آدم حلالیت کسی رو نپذیره چی میشه؟ چه این دنیا و چه اون دنیا
اگر آدم تو دلش از ناملایمتی کسی نگذره چی میشه؟

پاسخ:
پاسخ: هیچی

نگذشته دیگه، اون دنیا حساب می کنن باهاش شایدم همین دنیا (مثل زن و شوهری، شنیدی میگن مکافات زنو شوهری تو همین دنیاست؟!)

وای به حال اونی که خطا کرده دیگه، تنها کاری که میتونه بکنه تلاش برای حلالیت گرفتنه

این بود دانسته های من :دی

خوب بود استاد؟! :دی

پس یعنی برای کسی که حلال نکرده مکافاتی نیست چه این دنیا و چه اون دنیا؟
یعنی خدا به بی رحمی نمیذاره؟ سنگ دلی؟

شما اوستای مایی بانو

پاسخ:
پاسخ:
خدا همه سعیشو می کنه که اونو راضی کنه که اون یکی بنده رو حلال کنه تو اون دنیا
اما اگه نشد هم حقشه دیگه
مکافاتی نداره اگه اینطوری بود حق قصاص رو دینمون واسه دیگران قائل نمیشد
میشد؟
پدر مادری که میخان تقاص خون بچه بیگناهشونو بگیرن به نظرت حق ندارن؟!
چرا دارن
ولی اگه غیر عمد باشه ممکنه دچار عذاب وجدان بشن
شایدم یه موقعیت مشابه واسه خودشون پیش بیاد
همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی