هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

واسه روز مادر چی میخاین بخرین؟!

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ

سلام 

 

حتما واسه شما هم پیش اومده که بخاین واسه عزیزتون کادو بخرین اما هرچی فکر کنین به نتیجه ای نرسین...

هی پرس و جو کنین، حتی گزینه های پیشنهادی بقیه رو بپرسین و حتی توی نت سرچ کنین که چی بخرین براش که برق ذوق و خوشحالی رو توی چشماش ببینینو از دیدنش خودتون لذت ببرین 

حالا وقتی اون عزیز مادر آدم باشه که دیگه قضیه سختتر میشه چون از ته دلت میخای خوشحالش کنی و یه چیزی براش بگیری که اون لبخنده، اون ذوق و برق شادیه روحتو جلا میده ...

وقتی دلت اینو میخاد و هم اینکه نمیخای تکراری هم باشه اونوقت بیشتر ذهنت درگیر میشه که چییی بگیری

امسال وقتی از روی غافلگیری واسه مامان عیدی گرفتم اونم کتابهایی که میدونستم موضوعشو دوست داره (کلا مامان کتابخونه برعکس ما laughcheeky) و دیدم برق ذوقو تو چشاش خیلی حس خوبی داشتم خودم، دلم میخاست واسه روز مادر هم یه چیزی براش بگیرم که تکراری نباشه، لوازم منزل نباشه (بقول یکی از دوستان جهیزیه که نمیخایم بخریم ...البته اگه یه وسیله منزل باشه که بهش نیاز دارن چرا که نه، ولی دلم باهاش نبود)، پوشاک موشاکم که تازه گرفته بود، مونده بودم چی بخرم که جدید باشه و دوست داشته باشه، خلاصه هرچی گشتم اونی که میخاستم پیدا نکردم، یا گرون بودن و به بودجه من نمیخوردن یا مورد نیاز نبودن یا اشتیاقی از طرف مامان توش نبود به نظرم، پیشنهادات دوستان هم پسندم نبود آخرش دیگه نا امید شده بودمو با خودم گفتم بازم احتمالا یه چیز تکراری باس بخرم  حتی دو سه بارم از خود مامان پرسیدم مامان چی دوس داری گفت هیچی و آخرشم قرار شد فکر کنه بگه که نگفت  ...

تا اینکه زد و هفته پیش رفتیم نمایشگاه گل، همینطوری که داشتیم چرخ میزدیم یه غرفه دیدیم که تابلوهای گل نقره داشت تو سایزهای مختلف گلهای تک نقره هم داشت به خواهرم گفتم بگیریم واسه مامان گفت نه، گل تک هم که خیلی کم و کوچیکه ولی از مامان که پرسیدم دیدم بی میل نیست و ته چهرش خوشش اومده، خلاصه رد شدیمو نگرفتیم بعد همونجا با خودم گفتم یه گل سینه نقره ای چیزی میگیرم واسه مامان، فرداش اومدم سرچ کردم توی نت که قیمتشو ببینم چنده و اینکه خرید اینترنتیش پیدا میشه که هم تابلو نشم واسه خریدش هم راحتتر باشه ... 

خلاصه، گشتمو گشتمو گشتم تا یه سایت جواهرآلات نقره پیدا کردم اتفاقی و اسمشو که دیدم دوتا تصور داشتم یا الکی هستن یا اگه اصل باشن خیلی گرونن، القصه نشستم تماشا و رنج قیمتی رو هم که میخاستم زدم بعد دیدم نهههه خداییش خیلی چیزای خشگلی داره حتی مدلهایی که قبلا دیده بودم مامان با دیدنشون چشاش میخنده هم پیدا کردم (همون مدل نقره هایی که انگار عتیقه هستن و یه رنگ مسی هم قاطیشون داره) بعد با دیدن قیمتاشون تعجب کردم آخه تو ذهنم بود که این نوع مدلها رو هربار از مغازه ها پرسیده بودیم قیمت بالا و گرون بنظرمون رسیده بودن !! پس تعجب و تردید کردم اما هرچی بیشتر سایتها و مشخصات و سنگها رو چک کردم  و در مورد ضمانت و گارانتیهاش خوندم دلم قرص تر شد و یکیشو واسه مامان خریدم، اما همون حین به این فک می کردم که چقدر ارزشمنده برای کادو دادن، هم سنگهاش اثرات خوبی داره هم از نظر مذهبی توصیه شده ست هم یه کادوی خوب حساب میشه برای عزیزت چه پدر مادر چه همسر چه فرزند یا حتی دوستی عزیز و حتی برای خودت wink

جالبیش اینه که از نظر اطلاعات و آگاهی هم خوب کار کرده و تمام خواصشون و مشخصات نقره و سنگها و کلا جواهر رو به بازدید کننده میده یعنی حتی اگه خرید نکنی میتونی اطلاعات خوبی بدست بیاری، امکانات جالبی هم داشت از جمله پست رایگان و حراجی و حتی کالاهای لوکس، نقش انگشتری ائمه، وبلاگ با مطالب خوب، حکاکی اسم و دعایی که میخاین ، صدور شناسنامه جواهرات در صورت تمایل و  ...

 

خلاصه که این بود ماجرای خرید هدیه روز مادر و تقریبا مطمئنم که مامان دوسش خواهد داشت (ایشالله) و باز اون لبخند و برق ذوق و حس خوب رو بازم تجریه می کنم به امید خدا  ....

 

خدایا همه سایه همه پدر مادرها رو سر بچه هاشون همیشه صحیح و سالم و تندرست نگه دار واسه منم همینطور heart این نعمت بزرگت رو از هیچ کس نگیر به حق علی (ع) و اولادشون ... آمییییین heart

 

راستی (طبق معمول روند ذاتی بنده که کلا از هرچی ذوق کنم و یا یادبگیرم ناخودآگاه دلم میخاد به دیگران هم پیشنهاد بدم و منتقل کنم) چون الان حس خوبی دارم و با وجود مشکل پسندی از انتخاب و خریدم راضیم خواستم این تجربه رو با خوانندگانم شریک بشم و بگم اگه توی انتخاب هدیه برای عزیزانتون موندین و نمیدونین چی بخرین میتونین این گزینه رو انتخاب کنین (یا سورپرایزش کنین یا با انتخاب خودش براش بخرین) چون به نظرم واقعا گزینه ی خوب با تنوع قیمت خوب برای توانهای مالی مختلف هست ... smiley *

 

موفق باشید yes و ...

پیشاپیش روز زن رو به همه بانوان سرزمین عزیزم تبریک عرض می کنم از جمله مادر مهربان خودم که عشق و زندگی منهheartkiss

 

اینم لینکش با چند تا عکس انتخابی :

 

*لینک*

 

 

 

 

 

 

 

------------------

 

پ.ن:

1 راستی اونایی که مجله خانواده سبز می خونن زیاد تبلیغشو دیدن

2 به فروخته شده هاشم یه نگاه بندازین، و البته حتما امکانات دیگه شم چک کنید جالبن به نظرمwink

3 اگر شما هم مثل من به این نتیجه رسیدید که خرید کنید، بخاطر لینک بالا و کد داخل فرم یه تخفیف هم بهتون تعلق میگیره (البته اگه دلتون تخفیف خواست اگه نه که فبها المراد wink)

نظرات  (۳)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
مرسی از لینکی که گذاشتی از همون اولی که خوندم همش با خودم می گفتم کاش آدرس باشه اگه نبود بگیرم ...فک کنم حتی اگه نخری هم دیدنشون خالی از لطف نباشه.....
روز زن به تمام بانوان مبارک......
پاسخ:
خواهش می کنم
امیدوارم مفید باشه
همینطوره مخصوصا وقتی اکثرا هنر دست هموطنامون باشه :)
مبارکشون باشه
باریکلا به این سلیقه و خوش دلی :)
روزت مبارک بانوجون
پاسخ:
ممنون عزییییزم
روز تو و مامان گلت هم مبارک سادات گلم :* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی