هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

خسته م

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

ای خدا

خسته م

خیلییییی

خستگی کاری یه ور

خستگی روحیش یه ور دیگه

از این جو خاله زنک خسته م

نمیخام دیگه

میخام با هیشتاشون حرفی نزنم دیگه

از اینکه همش استرس داشته باشی که آیا زیرآبتو میزنن؟!

دارن چی پشت سرت میگن؟!

چیکار می کنن؟!

از این جو غیر دوستانه ی دو رو بازی بدم میاد

تو رو یه طور پشت سر یطور دیگه

خسته م بخدا 

خیلی

خدایا دوست ندارم این جو رو

میدونم خودمم مقصرم که بچگی کردم و دل به دل بعضیشون دادم

باس حواسم بخودم باشه و با هیشکی کاری نداشته باشم

با همه سعی کنم خیلی عادی خوب باشم

اشتباه کردم که فکر کردم دوست هستن اینا

همه کلاه خود رو چسبیدنو من خنگ و ساده فک کردم هوای منم دارن اما هی دارم به این نتیجه میرسم که نه به این حس می رسم که نه

کسی قرار نیست هوای منو داشته باشه جز خدا 

خدایا خودت فقط خودت هوامو داشته باش

تو واسه همه چیم کافی هستی اینو همیشه بهم نشون بده و یادم بیار خدا جونم (الیس الله بکاف عبده؟)

 

خدایا خودت عزت میدی خودتم ذلت

خودت بهم عزت بده و هرکی واسم بد میخادرو خودت جوابشو بده

کمکم کن همیشه بخاطر خودت کاری کنم 

ذاتمو بد نکن 

 

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیدم منفی شده نسبت به بعضیا که خودشونم مقصرن اما کمکم کن دیدم مثبت بشه و جو اونجا هم مثبت بشه

کمک کن همه چی به خوبی و ختم بخیر بشه

 

خدایا دلم گرفته از آدما :((

دلمو باز کن با محبت خودت 

با مهر خودت 

با عشق خودت

دلم سنگینه خدا جونم

قیافه م عین اییییشششششش شده 

خودت خوبش کن و مثبت و با محبت 

 

مهربونم

دوستت دارم و همیشه شاکرتم حتی در بدترین حالت روحی و فکری و لهیدگی و غر و لند و نق نق

مراقبم باش و هیچوقت رهام نکن

هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقتتتتت

 

kisskissheartheart

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
برگ سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی