هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

امروز تولدمه laugh

دلم خواست واسه خودم پست بزارم و به خودم تولدمو تبریک بگم

از خدا تشکر کنم بابت خلقتم و بخاطر همه نعمتها و محبتاش kiss

از مادرم تشکر کنم بخاطر همه زحمتایی که برای بزرگ شدن من کشیده و همه سختیهاش

از پدرم تشکر کنم بخاطر افتخار و آبرویی که برامون گذاشته و راحتی که بعد از خدا بخاطر اون و زحمتاش تو زندگیمون داریم

خدایا شکرت

دوستت دارم خدا جونم بخاطر نعمتهای خوب و زیبات 

بخاطر مادر خوب و عشقی که دارم و ازت میخام همیشه صحیح و سالم واسم حفظش کنی همراه با عزت و سربلندی

ممنون بخاطر همه چیز خدا جونم

یک سال دیگه از عمر من هم گذشت 

حس خاصی ندارم فقط دلم میخاد شاد باشم و خواسته هامو بازم ازت طلب کنم 

همین :)

 

heartتولدم مبارککککککککککککککککککککککککککککک heart

 

 

از دوستانی که بهم تبریک گفتن هم ممنون بابت یادشون smiley

از اونایی که با مهر و عشق بهم تبریک گفتن خیلی بیشتر ممنون خیلی خیلی خیلی بیشتر مخصوصا مادرم و دو سه تا دوست دیگه heart

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۷
برگ سبز

نظرات  (۲)

تولدت مبااااااااارکــــــ! :) نمیدونم چی بگم خب! خودت یه عالمه آرزوی خوب تصور کن! :)
کاش همیشه یادمون باشه که این همه چیز خوب داریم که باید به خاطرشون از خدا تشکر کنیم شاد باشیم از داشتنشون!
پاسخ:
ممنون عزیییزم :*
مرسی از همون یه عالمه
کاش
انشالله که بمونه :)
سلام
ببخشید من دیر رسیدم به جشن تولد شما ... ملارک باشه ... همیشه شاد باشین
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
مرسی از لطفتون :)
به همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی