هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

دلم میخاد ولی نمیشه

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

سلام
دلم میخاد بنویسم
اما اصن وقت نمی کنم
وقتی هم وقت می کنم اصن حس و ذهن آماده نوشتن ندارم همش درگیر کار و درس

خلاصه که خیلی این ترم 3 ای درگیر کارای دانشگاه هستم و کلی پروژه و ارائه
خدا بخیر گردونه این ترم رو خلاص بشم به خوبی و خوشی یه نفسی بکشم از دست این دانشگاه و اساتید گراممممم!!!!

 

برام دعا کنید

التماس دعای فراوون

اول سلامتی همه بنده هاش و من و خانواده و دوستام رو ازش میخام

بعدشم شادی و دل خوش و موفقیت همه بنده هاش و من و خانواده و دوستام 

انشالله

دعا یادتون نره 

مرسی دوستای گلم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
برگ سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی