هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

تمام شد ...

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ق.ظ
و بالاخره امتحانات شاگردا و بنده هم امروز تمااااام شد

خلاص شدم

انگار یه باری رو دوشم بود

خیلی خسته بودم و هستم هنوز

اما سبک شدم

خدایا شکرت :)

امیدوارم که بازم اینجا رو بتونم سر حال کنم :)


------------

اینقدر دلم یه سفر میخاااااد که نگو

دلم میخاد یه دو سه روزی برم دور از همه چی، برم استراحت کنم

دلم هوای مشهدو کرده

کاش یه نگاهی به ما هم مینداختنو می طلبیدن 8->

هییییی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
برگ سبز

نظرات  (۷)

ورزشکارااااااان دلاوران نام آوران.....خسته نباشی گلم
ایشّالا که بزودی زود از حرم امام رضا (ع) برامون ی پست میذاری و کلی دل ما رو هم هوایی میکنی

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
ایشالا
خدا از دهنت بشنوه
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۲ زهرا خانوم
خسته نباشی عزیزم
انشالله موفق باشی:*

پاسخ:
پاسخ:
مرسی گلم
سلامت باشی
ممنون تو هم همینطور :*
خسته نباشی
خدا قسمت کنه به زودی

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
ایشالا بحق علی
خسته نباشی خواهر :)
انشاءالله بطلبن به زودی و با دل خوش مشرف بشی

پاسخ:
پاسخ: مرسی عزیزم
سلامت باشین
شما بیشتر خسته نباشین :)
ایشالا
خدا از زبونتون بشنوه
یعنی الان تموممممم
دس جیغ هوراااااااا پرانرژی وسلامت وشاد باشیییی عزیززمم
ایشالله میری مارم دعا میکنیی
به به میبینم که رنگ عشق (ازنظرمن)گزاشتی وبلاگتو واییی دست درد نکنه چون من دوسش دارم دیگه اره

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
ایشالا

پسنده؟
خب خدا رو شکر
تازه بعدش که گذاشتم دیدم لایک و دیسلایک هم داره، امتیازم میشه داد باحاله
رنگشم که دیگه بر عکس بنفش یاسی که خوشم نمیاد، بنفش سیر رو دوست دارم
خوشم اومد حالا یه مدتم این باشه ببینیم چی میشه
مرسی از نظرت
یعنی تموووم خسته نباشیییییییییی همیشه پرانرژیو شاد وسلامت باشییییی
ایشاللللللله میری مارم دعا میکنیی
این پستات مارو میبره مشهدو میاره مرسییی
رنگ وبتم خیلیییی خوشگلههههه

پاسخ:
پاسخ:
میسی
من این آهنگ رو عاشقم ...

بیدار کن خواب مرا
از وحشت این دیو و دد

جاتون خالی
هفته ی پیش این موقع ، مشهد بودیم ...

پاسخ:
پاسخ: مرسی
دوستان بجای ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی