هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

فینگیلی

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ق.ظ
خب

اینم از فسقلی خواب آلوی ما

امیر عباس (اسمی با جریانی تقریبا مفصل)


هرکاری کردیم چشاشو باز نکرد هی کلاس گذاشت واسمون

هی بهش گفتیم زشت میشی خاله

خواب آلو

بد اخلاق

اما فایده نداشت

بهش برنخورد :))

یذره هم چشاشو باز نکرد تحویل بگیره

همش یا خمیازه کشید، یا قد کشید یا آماده گریه شد

دیگه اون گیو می فایو هم فایده نداشت :))

یبارم رفتم پایین پیش یاسمین که نمیزاشتن بیاد بالا عکسشو نشون بدم بهش، وقتی برگشتم بغل سرشو بوس کردم بعد دیدم خیسه، میگم چرا کلاش خیسه، مامانش گفت بالا آورده الان خیس شده ... :|

منو بگو  :| اییییی :)) آبجیا و مامانم خندیدن بهم :دی (خدا رحم کرد بقیه رفته بودن قیافه چپوچوله منو ندیدن :دی)

امیدوارم که بچه سالمو صالحی بشه و زیر سایه ائمه اطهار و پدر مادرش صحیح و سالم و صالح بزرگ بشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
برگ سبز

نظرات  (۱۳)

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین

من عکس میخوااااااااااام برا من باز نمیشه!

پاسخ:
پاسخ:
ااا
بازم سعی کن ببین نمیشه؟
بقیه چی
میبینن؟
واااااااای موش بخورتت خالهههههههه

شبیه خالتی کههههههه

خدا حفظش کنه

منم نمیبینما برا من پارتی بازی کردی دیدم

پاسخ:
پاسخ:


الان درستش کردم دیگه
لینکشو عوض کردم
مرسی عزیزم
خدا امیر رضای شما رو هم که چند ماهی بزرگتره حفظش کنه به حق علی، عمه جون
ای جان, چه نازه.
منم ایشاله اگه خدا بخواد تا 5 - 6 ماه دیگه خاله میشم
واسه بار اول. خیلی خوشحالم.

پاسخ:
پاسخ:
مرسی عزیزم
چشمات ناز میبینه
اااا
به سلامتییییی
ایشالا صحیح و سالم
پس منتظر یه حس خاص باش
اولین بارش خیلی قشنگتر از بارهای دیگس
اصن ذوق میزنی واسشاااا
ایشالا بزودی تجربه اش می کنی
به به به سلامتی و مبارکی
خدا حفظش کنه و انشالله پسر خوب و آقایی بشه.
خیلی شبیه خودته هاااااااااا

پاسخ:
پاسخ:
مرسیییی عزیزم
سلامت باشی
واقعاااا؟!!!
دیروز هیچکی همچین چیزی نگفت
همه با می گفتن شبیه مامانشه یا شبیه باباییا و عمش
حالا یه ذره چهره اش رو بیاد ببینیم آخرش شبیه کیه
مرسی گلی
سلااااااااااااااااااااااااام به بههههههههههه وایی کلی ذوقیدم ییهو وبت باز کردم این پستا رو دیدم میگممم کمتر میبینمت نگوو یکی جدید اومدهه دیگه کی منو تحویل بگیرهههه
تبرییک میییگم عزیزممم خوشحااللم بالاخره بسلامتی وخوشییی دوباره خاله شدییی
اره منم موافقم با اسمون شبیه خودتههه حالا برو پزش بدهه هم اسمش هم خودش خوشملههههه،ولیی اصا تحویلمون نمیگره اقا امیر عباس کهه

پاسخ:
پاسخ: =))
سلاااااام بروی ماهت
خوبی گلی؟!!
وای اصن نگیا، نمیدونی که، فقط منتظرم این دو هفته آخر خرداد تموم شه، یه ذره نفس بکشم دعام کن
مرسی عزیز دلم
ایشالا تو هم بزودی باز خاله شی
معراجی صداش در نیومده ؟؟
باشه چشم میرم پز میدم، ولی من که نباس بگم، بقیه باس بگن
راستی امروز چشماشو باز کرد دیدیم بالاخره
چشممان منور شد
خب دیگه من از الان میرم تو فریزر شوما هم این امیر عباستون رو بذار روی اجاق گاز تا زودتر رو بیاد و بزرگ شه

پاسخ:
پاسخ:
چشششششششم تو گُلُکِ چَشُم
"توکلک چشم" همون رو جفت چشام میشه

هااااااا...هااااااااا
اینجا خیلی سرده ها

........
ولی برام جالبه که این اسامی 2تیکه ای اونم اسامی ای که اولشون امیر داره این مدت زیاد شنیدم. چند هفته پیش دختر عموی منم برای اولین بار مامان شد و اسم پسرش رو امیرمهدی گذاشتن

پاسخ:
پاسخ:
بله یعنی همون
کجا سرده؟

----
آره خودمم دوست دارم این اسامی رو
کلا اسامی ترکیبی با امیر و علی رو دوست دارم (البته همشو نه، بیشترشو)
مثلا:
امیر کامبیز-امیر فرامرز-امیر کامران و ....

پاسخ:
پاسخ:
اونا رو تو بزار واسه بچت دیگه
هرچند کم کم میشه
ولی اینا رو هم داریم امیر طه، امیر حافظ، امیر علی، امیر رضا، امیر سالار، امیر حسام، امیر شهاب، امیر یل (پسر داریوش ارجمند)
خلاصه اسامی ترکیبی با امیر زیادن
آدرس وبتو گم کرده بودم الان بالاخره فرصت شد از ایمیلم پیداش کنم.
چه نازه ماشالله ایشالله به سلامتی و خوبی بزرگ بشه .

پاسخ:
پاسخ:
همون
پس بگو
میگم چرا سر نمیزنه
مرسی عزیزم
ایشالا
ایشالا خدا همه بچه ها رو واسه والدینشون و همه والدینها رو واسه بچه هاشون صحیح و سالم حفظ کنه
سلام
حال فینگیلی چطوره؟حال خاله فینگیلی چطوره؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی خوبه بد نیست کمی زردی داره دعاش کن زود برطرف شه
فعلا که میخوره و می خوابه
کار دیگه ای بلد نیست که

خاله اشم خوبه
فقط خیلی خسته است
از شنبه تا حالا خونه آبجیمم تا 4 شنبه م احتمالا باس بمونیم
تا آخر این هفته امتحان شاگردامم تموم میشه
می مونه امتحان خودم که از 3شنبه شروع میشه و تا 28م هست و هیچی هم نخوندم
اینقدر خسته ام که نگو (هم جسمی هم روحی)
دلم یه سفر میخاد دلم میخاد برم مشهد حتی دو سه روزی هم شده برم
به یه استراحت، شدید نیاز دارم
کاش میشد
دعا کن واسه خالش :*
مرسی که یادت بودو احوالی پرسیدی عزیزم:*
سلام
قدم نورسیده برای پدر و مادر و بخصوص خاله گرامی ش مبارک
انشاءاله بچه ی سالم و صالحی بشه

بیادتون بودیم . شک نکنید!

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله حاج آقا پدر
ممنون از لطفتون
انشالله
واقعا؟!!
پس بسیار ممنون از اینکه به یادم بودین
مرسی از یادتون
راستی یادم رفت بگم :
این چه بچه ایه دارین، دندون هم نداره ایییییییییییییییش

پاسخ:
پاسخ:
:| شما ببخشید دیگه
میگم دربیاره
آخی ! چه اخم کرده و چشاشو بسته!
تبریک می گم

پاسخ:
پاسخ:
به به
رها جان چطورین خانوووم؟
کم پیدایین
مرسیییی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی