هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

کی خوشبخته؟

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ق.ظ
خانمی سراغ دکتر رفت و گفت: نمی دانم چرا همیشه افسرده ام و خود را زنی بد بخت می دانم.

دکتر گفت:

تنها راه علاج شما این است که پنج نفر از خوشبخت ترین مردم شهر را بشناسی

و از خانه هر کدام آنها یک تکه سنگ بیاوری، به شرط اینکه از زبان آنها بشنوی که خوشبخت هستند.

زن رفت و پس از چند هفته برگشت، اما این بار اصلاً افسرده نبود.

او به دکتر گفت:

برای پیدا کردن آن پنج نفر، به سراغ پنجاه نفر که فکر می کردم خوشبخت ترینها هستند رفتم،

اما وقتی شرح زندگی همه آنها را شنیدم

فهمیدم که خودم از همه خوشبخت تر هستم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۸
برگ سبز

نظرات  (۵)

واقعن هم همینه ... کاریکاتوری دیدم چند وقت پیش که فردی توی جزیره کشیده بود و فرد دیگه ای رو تو قایق
هر دو برای هم دست تکون می دادن از سر خوشحالی
فرد توی قایق از خوشحالی پیدا شدن جزیره
و فرد توی جزیره از خوشحالی پیدا شدن قایق !

و زیرش نوشته بود: همیشه داشته های تو آرزوی دیگرانند ...

حالبه ها ...

پاسخ:
پاسخ:
آره واقعا
کاش به داشته هامون شکر گذار باشیم و همیشه بدونیم خدا بقدر توان و طاقتمون بهمون داده نه بیشتر
کاش اینو همیشه یادمون باشه
بابا ایول به این دکتر
عجب راه حلی!!

ولی خدا وکیلی همینه ها.
تا یه تقی به توقی میخوره فکر میکنیم چقدر بد بختیم. بابا همه مشکل و ناراحتی دارن .ما هم یکی از همونا.
این خانومه هم تا قبل از اینکه به عمق زندگیه اون 50 نفر وارد بشه، فقط از روی ظاهر قضاوت کرده.فکر می کرده
همی چی آرومه...........
تو به من دل بستی.......
این چقدر خوبه که.........
تو کنارم هستی.............
بقیشو خودتون بخونید لطفا

پاسخ:
پاسخ:
بله بله
دقیقا
همه چی آرومه
من چقدر خوشحالم
...
باقیشو بلد نیستم
حقیقته که مشکل برای همه هست،کم و زیاد هم نداره هر کسی به یه شکلی...یکی پول داره ولی سلامتی نداره،یکی برعکس.یکی اخلاق داره علم نداره و برعکس...
زندگی همینه

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
دقیقا
من به توان ابدیت
(جواب سوالت بود که تو عنوان گفتی)

آیا شما احساس کسلی و افسردگی دارید؟
آیا زندگی برای شما یک نواخت شده است؟
آیا زندگی دیگران را به مراتب بهتر از زندگی خود میبینید؟
آیا الان در فکر این هستید که از یک فرد خوشبخت راز موفقیتش را بپرسید؟
باید عرض کنم که من الان جلسه دارم لطفا بامنشیم هماهنگ کنید و یک وقت ازش بگیرید. البته سفر خارجه هم دارم و معلوم نیست که کی برگردم شاید وقتتون بره برای یک سال دیگه

پاسخ:
پاسخ:

مهم نیست
شما وقت بده ه ه ه
ما یه سال که سهله 2 سال صبر می کنیم استاااااد
فقط یادت باشه رمز خوشبختیتم شرح بدی
من یکی از دلایل خوشبختیم داشتن تو ،باور نداری باور نکن مهم اینه من خوشبختتتتم از داشتن شماست خانووم

پاسخ:
پاسخ:

ممنون عزیییزم
مثل همیشه به من لطف داری و منو شرمنده می کنی
هممون خوشبختیم
یکی از دلایلشم داشتن دوستای خوبی چون توئه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی