هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

رضایت

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ق.ظ

پریروز یهو منشی آموزشگاه در کلاسو زد که ببخشید یه لحظه

گفتم جانم؟

گفت این دوتا منو کشتن میخان شما رو ببینن

بعد نگام افتاد بهشون . دوتا از شاگردای پارسالم بودن 

من: smiley (با برق رضایت و یه حس خوب تو چشام )

اونا: laugh

من: laugh)) سلااام چطورین؟ خوبین؟ 

اونا: laugh  بله خانوم. خانوم ما رو یادتون میاد؟ گفتم آره یادمه شاگردام بودین، تو که داوود بودی نه؟ گفت بله خانوم من داوود ... هستم اونم محسن ...

گفتم آره قیافه هاتونو که یادمه ولی اسماتونو شاید دقیق یادم نباشه ... خب چه می کنین؟ ترم چندین؟ 

اونا: ترم ... 

من: تیچرتون کیه؟

اونا: خانوم فلانی

من: خب تیچر خوبی دارین ... ایشالا که موفق باشین همیشه 

.....

الهیییی هم خجالت می کشیدن هم ذوق داشتن هم شیطونیشون میومد*

دوباره فرداش باز آخر کلاس اومدن ببینن منو یخورده حرف زدن و بعدشم خدافظی کردیم

 

احساس خوبیه وقتی شاگردای قدیمت ازت یاد می کنن و ذوق دارن واسه دیدنت

خودش یجور قدردانیه 

حس رضایت و خوشحالی رو با هم داره 

جدای از اینکه کارت به ثمر نشسته و بچه ها راضی بودن، از اینکه دوستت دارن و میخان علاقه شونو نشون بدن بهت هم خوشحال میشی هم خدا رو شکر می کنی چون هرچی خوبی هست از اونه نه تو 

در کل حس خوبی بود 

دیروزم باز مامان یکی از شاگردای خردسالم از کارم ابراز رضایت می کرد و این واسم حس خوبی داشت از اینکه کارم به ثمر نشسته و مورد رضایت واقع شده (تو مدیریت بهش میگن رضایت مشتری از خدمت که اصل مدیریت کیفیت جامع در بازار امروز همین رضایت مشتریست که منجر به سود میشه .... اینم از فواید رشته مدیریتی که ما داریم می خونیم که بیشترم کتابهای مدیریته تا جهانگردی .... ولی حس انسانیش برای ارضای احساسات انسانی بیشتر از حس بازاری و مدیریتیو سودیه به نظرم)

 

 

* نمیدونم رابطه ای هست بینش یا نه ولی چیزی که من دیدم اونایی که شیطونتر بودن معرفتشونم بیشتر بود و محبتشونم بیشتر 

ضمنا با اینکه یجورایی حرفهام و دیدم به طرفدار زنان و دختران بیشتر میخوره و بچه ها فکر می کنن طرف دخترا رو بیشتر می گیرم اما چند ترمه به این نتیجه رسیدم که معرفت پسرا از دخترا بیشتره (البته شاید واسه معلم خانوم اینطور باشه و معرفت دخترا واسه معلم آقا بیشتر باشه و بقول استادی این واکنش طبیعیه که جنس مخالف بیشتر جذب کنن همو ... نمیدونم والا ولی چیزی که دیدم شاگردای پسر بیشتر معرفت داشتن)

تازه این شاگردام از اونایی بودن که مورد دعوای منم واقع میشدن laugh))

الهیییی... 

 

خدایا در همه حال ازت ممنونو سپاسگذارم

شکرگزاریتو همیشه همراه و توشه م کن خداجونم kiss

 

پ.ن:

به سرم زده از این ترم یه کاری کنم و آخر هر ترم از شاگردام یه عکس یادگاری بگیرم 

خدا کنه اجازه بدن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
برگ سبز

نظرات  (۲)

کلا خیلی خوبه!! البته من فنچول تر از اونم که معلم بوده باشم!! :دی ولی هر وقت بچه های کوچولو میان آدمو بغل میکنن هم همین احساس به آدم دست میده!! میدونم زیاد ربط نداشت! ولی خواستم همین جوری یه چیزی گفته باشم دیگه! :دی
پاسخ:
:))
دست گلت درد نکنه
دمت گرم که یه نظری دادی :دی
آره واقعا حس خوبیه مخصوصا که یکیشون حسودی کودکانه هم می کنه اگه مثلا یکیشونو ناز کنم میگه چرا منو ناز نکردی؟! :)) هر وقتم بتونه میاد میشینه تو بغلم یا دم در بغلم می کنه :)) 
من مربی نبودم هیچوقت
ولی یه خاله دارم شاگرداشا که میبینه بزرگ شدن واسه خودشون کسی شدن یه حالی میشه وصف ناشدنی....
پاسخ:
عزیزم 
راست میگی حس خوبیه
یعنی منم میبینم یه روزی شاگردام یادشون باشه منو و ببینم کسی شدن واسه خودشون؟! 8->

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی