هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

روز نوشت

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ

امروز روز خوبی بوداا

ولی نمیدونم این اتفاقا که افتاد توش واسه چی بودو حکمتش چی بود

راجع به اون دوستی و کارمو ...

نمیدونم

ولی خدا جونم میدونم و مطمئنم که بهترینو واسه من میخای

شک ندارم و به رحمت و کرمت امیدوارم

و میدونم بزودی بهم حکمتتو نشون میدی :) :*

<<<<

ملتی الاف آیسان، یه دنباله دار، شدن که از پارسال ابهتشو تو بوقو کرنا کرده بودن

و حالا رفت تو خورشیدو داغون شدو ملتی نا امید شدن 

اعتراف می کنم که نه اولش برام مهم بود نه آخرش

وقتیم اعلام شد واسم توفیری نداشت

اما وقتی دیدم ملت چه آه و ناله ای بخاطر این اتفاق کردن و حتی به خورشید لعنت فرستادن آییی خندیدم که نگو

یه جورایی کیف کردم :))

قدرت و نشون دادن عظمتش یعنی این :))

خواست بگه من همه کارم اینو یادتون باشه

حتی هرچیم بشینین پیش بینی کنین و محاسبه کنین و ال و بل که فلان میشه و بهمان تا من نخواسته باشم هیچی نمیشه و اگه من خواسته باشم هرچیم نخاین باز همون میشه

برین سماق بمکین که مفت الافین :))

بیشتر از همه دلم خنک شد واسه اون عده ای که علم شده همه زندگیشون و غیر علمو باور ندارن

همونایی که میگن خدا وجود نداره و همه این نشونه ها رو فقط فیزیک و علم صرف میدونن حالا دیدین؟!! :))

البته اگه هنوزم ذره ای چشماتون باز باشه بروی حقایق دیدین و دستگیرتون شده که خدا همه کارست نه شماها ... اگه هم کور باشین که بدا به حالتون

با اینکه دلم خنک شد اما بازم امیدوارم که چشماتونو باز کرده باشه و به خودتون اومده باشین ... خدا هممونو عقل بده و چشم باز و هممونو هدایت کنه

علی الخصوص منو :)


حالا خنده دار ترش میدونین چیه؟!

اینکه خیر سرشون مدت زمان زیادی رو نجوم کار کردن و اطلاعاتشون بالاست و باید بدونن که این اتفاقات توی نجوم زیاده مثل ابری شدن هوا و طبیعیه واقعا همیشه هم جار میزدن که دست ما نیست

اما حالا چی؟!

به جایی رسیدن که لعنت میفرستن به خورشید  اونم واسه یه دنباله دار!!!!!

عزییییزانم

غم آخرتون باشه انشالله :))

چه موجوداتی هستیم خدایی :))

خدا خندش میگیره از کارامون و امیدهایی که بیهوده می بندیم اونم به چیزهایی که نباید

آها

این احتمال هست که یکی بیاد بگه من زندگیمو روی درآمد حاصل از این پدیده برنامه ریزی کرده بودم

خب عزیزم اشتباه کردی

1- بخاطر نجومی بودنش

2- بخاطر امید بستن و بنا کردن زندگیت به غیر خدا، اگه عاقل باشی می فهمی که خدا خواسته بهت بفهمونه فقط باید بخودش امید ببندی و لا غیر

پس حواستو جمع کن عزیزم :)


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا عقلمون بدهههههه

کاری کن هیچوقت تو رو یادمون نره و همیشه به خودت امید داشته باشیم. فقط خودت

(مثل من که فکر می کنم امروز خدا خواست باز بهم بگه من اصلم و فقط نگاهت به من باشه)

خداجونم همیشه کنارم بودی و هستی

خواهش می کنم عاجزانه که همیشه باش و همیشه در آغوش پر مهر و عاشقانۀ بی نظیرت منو نگه دار

آمین یا رب العالمین  :* :قلب  :)

<<<<<<<<

بخشی از مقاله مو سر و سامون دادم حالا باس برم بشینم درس بخونم

خدایا به امید خودت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
برگ سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی