هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

***

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۳۰ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
برگ سبز

نظرات  (۳)

سلام برسون بگو ی کم بیشتر هوای ما رو هم داشته باشه

پاسخ:
پاسخ:
به به چه عجب خانوم گل، به ما هم سر زدی

نیاز نیست من برسونم خودت سلام بگو جوابتو میده

خدا همیشه هوای بنده هاشو داره، ماها هستیم که یادمون میره و عجولیم، قطعا اون صلاح ما رو بهتر میدونه فقط کافیه اعتماد کنیم و باور داشته باشیم

* اینا رو واسه خودمم میگم که خودم اول صف قرار دارم برای گوشزد و یادآوری



خدا کنه همینطور که میگی باشه.خدا برامون کافی باشه.
اما آیا واقعا اینجوریه؟؟
من صادقانه اعتراف میکنم که همیشه و همه جا فقط امیدم به خدا نبوده.اعتراف میکنم که بعضی وقتا چشم به کمک دیگران داشتم.

پاسخ:
پاسخ:
اگه اینطوری باشه اونوقته که بی نیاز میشیم از همه

یخورده ایده آلی هست اما قابل دسترسه

اون که بله، هممون آدمیم و این اشتباهات مال ماهاست، خیلی وقتا چشممون به بنده شه تا خودش. اما اینو میدونمو بارها تجربه کردم که هر وقت نگاهم به بنده هاش بوده یا مثلا جایی خواستم پارتی جور کنم یا خودشو یادم رفته و از بنده اش انتظار داشتم کارم بیشتر طول کشیده، بیشتر معطل شدم، بیشتر دور سر گردوندنم گاهی که اصن چیزی که میخاستم نشده، امااااا وقتی سپردم به خودش اونوقت جور شد بهتر از اون چیزیم که میخاستم شد...
بارها این بهم ثابت شده و به خیلیامون ثابت میشه اما یا نمی بینیم یا یادمون میره
کاش این حرف خدا رو همیشه یادمون بمونه:
"الیس الله بکاف عبده (زمر 36)
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست....."

قبول دارم سخته اما ما بتونیم اندکی هم درکش کنیم و توی رفتارو افکارمون نگهش داریم اونوقته که خیلی چیزا رو بدست آوردیم

*بازم میگم مخاطب این حرفها اول خودمم، دوم خودم سوم خودم بعدش دوستان خوبم
راست میگی خیلی وقتا بهمون ثابت شده اما خیلی راحت فراموش میکنیم.الان که به گذشته نکاه میکنم میبینم بارها بهم ثابت کرده اما من یادم رفته.حتی شده که همون موقع نفهمیدم و تازه ماه ها بعد دوزاریم افتاده و فهمیدم چه لطفی در حقم کرده.

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی