هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

یه هفته مونده ...

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
سلام به دوستان و مخاطبین گلستانه من

یه سوال:

یه هفته مونده به سال جدید، به عید، به نو شدن ...

و یه هفته مونده که سال 91 تموم بشه ...

تو این یه هفته در مورد خودتون چیکار میخاین بکنین؟ کلا راجع به این هفته چی تو ذهنتون می گذره؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۳
برگ سبز

نظرات  (۱۳)

تق تق...تق تق... تق توق...تتق تق
یوهووووو.... کسی پاسخگو هست آیا؟
دست دست خوش اومدم ... دست دست
بسیار خرسندم که میبینم شما هم وبلاگت فعال شده. میخوایم بلاگفایی ها باهم بترکونیم ها
ـــــــــــــــــــ
از این یک هفته نپرس که یعنی اصلا دلم میخواست اینقدر طولانی میشد که اینقدر طولانی میشد که .... میدونم نمیشه و کاریش نمیشه کرد... باید گذاشت و رفت.... همه چیز رو نمیشه به سال بعد منتقل کرد.... نمیشه....


ــــــــــــــــــ
واقعا همینه، باید به راه بسته هم امید بست و رفت...
ـــــــــــــــــ

ایشالا سال نویی برایت اینجا اومد داشته باشه و کلی خوش بگذره بهت



۲۳ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۳۹ سیب (میزبان)
به بههههه، همرنگ آب عزیزم [آغوش] خوش اومدی خوشی اومدی دست دست
مرسی گلی
بهلههههه می ترکونیم پس چییی؟

-----
اوهوم اینم حرفیه اما خب بگو، اصن پیشنهاد بده بهم، همفکری کنیم یه کاری کنیم که سالمون با همه بدیها و خوبیهاش به خوشی تموم شه، و سال جدید رو نو شروع کنیم
بگو بگو زود باش

-------------
اوهوم درسته
و اینکه: چله به چله عشق را از غم به شادی می بریم
و ایشالا حق خود از لبخند را با اشک با خون می خریم (البته نه به این خشانت ولی می خریم )

-------------
مرســــــــــــــــِی عزیز دلم
ایشالا که سال نو تو هم با شادی و لبخند شروع بشه و تا تهش شیرین باشه برات، تو وبتم همینطور
لوس
بد
بد
بد
بی ادب
دیگه دوستت ندارم



الان این عیدیت بود؟
چرا خب؟
یعنی مهمونم نمیشی؟ نمیخای بیای؟ :|
ولی من دوستت دارم
حالا عیدی رو رد کن بیاد زود باش
به به بههههههههههههه
مبارکه کبارکه ، این دیگه شیرنی داره :دی تازه کی گفته ماباید عیدی بدیم؟میزیان عیدی میده تا جایی که یادمه ها :))) آجیلم بده
خوبی عزیزم؟؟
چه خبرا؟
چقدررررررررررر پست داری اینجا



مرسییییی مرسییییی
نه خب ما فرق داریم آخه نه که اومدین خونه نوییم نباید دست خالی باشین دیگه، باید هدیه بیارین، واسه همین من اسمشو گذاشتم عیدی چون نزدیک عیده
چشم چشم آجیلم میدیم بزار پول تو جیبیام جمع کنم یا اینکه عیدی بده بهم من برم واست پسته بخرم خوبه؟ ماشین 20 میلیونیم که داریو میشینی توش پسته میخوری

مرسی گلم، سلامتی خبر خاصی نیست
[سوت]
سلام

اولا که تبریک می گم و عیدتون مبارک

ثانیا تبریک می گم و عیدتون مبارک (برای ِ تاکید!)

ثالثا شیرینی!

رابعا من تو این یک هفته از کنار خانواده بودن لذت خواهم برد!

عیدی هم که ما چیزی نداریم عیدی بدیم!

تا بوده ما کوچکترا از بزرگترا عیدی می گرفتیم :دی




سلام علیکم و رحمه الله برادر

اولا که ممنون عید شمام مبارک

ثانیا چخ ممنون و نوروز بایرامیز مبارک اُلسون (برای تاکید و تبریک بیشتر :دی)

بهرام که گور می گرفتی همه عمر .... حالا نوبت منه، آقا من دفعه آخر از شما حمایت کردما [سوت] :|

به چشم همون حاجیا خوبه؟ ولی گرونیه ها، منم که پول یُخ، یدونه شکلات میدم ولی یادتون باشه دیگه ازتون حمایت نمی کنم

رابعا چه خوب، اینم کاریه، ایشالا که هم شما و هم هممون در کنار خانواده شاد و صحیحو سالم باشیم

راجع به عیدی => [سکوت][سوت]
بابا قالب وبلاگ
خیلی بانمکه




اااا
الان ذوقیدم اینو گفتی
آخه خودمم خیلی دوسش دارم
از وقتی گذاشتمش بدلم نشسته خیلی
سادگی و عریض بودنش و رنگ آبیش و درخته بهم آرامش میده
مرسی که دیدیش
نوموخوام
من عیدی بده نیستم.
حالا اصرار میکنی میتونی بوسم کنی به عنوان عیدیت




عجبااااا
ملت کیسه کیسه پسته عیدی میگیرن
تراول عیدی میگیرن
سکه عیدی میگیرن
نه اصن پرایدو عیدی میگیرن
حالا نوبت به من که رسید همه عیدی میخان
آخه این چه شانسیه من دارم
هاااا؟
بیا اینم عیدیت
بههههه چه گلستانی، عجب دشت خفنی، چه پرنده هایی، چه بوی علفی میاد این جا :دی
مبارک باشه، اگرچه گویا نوساز نیست وبت :دی
من که برنامه ی روزانه م مشخصه :))
این یه هفته م می گذره
خیلی دوست داشتم که عوض شه، عوض شم ......
اما شواهد حاکی از اینه ک نمی شم :|
سال خوبی داشته باشی انشالله!



خوش اومدی به این گلستان و دشت
گویا؟!! تازه گویا؟! :))
خب بگو ببینم برنامتو
شاید ما الگو گرفتیم :دی
نه تو خودت باش عوض شدن پیشکشت
نقدا که مدتیه عوض شدی و سارا نیستی
اصن بگو آی خانوم شما کی هستی؟ :دی
مرسی عزیزم
به همچنین تو هم سال خوبی داشته باشی همراه با خوشی و سلامتی انشالله!

به به سلاااااام به همگی وصاب خونهههه اوه اوه چخبراینجا چه خاکی بلند کردین همه عههه بوی نوروز میادوشیرینی ،سیمایی هرچی گیرت اومد نصف نصف ماکه تا حالا شیرینی گیرمون نیومده حداقل نصفش
خب من تازه از سفر اومدم کیسه عکسام پره وضعم خوبه یه عکس عیدی میدم ازون هواییی کنااا
http://uploadtak.com/images/k612_0.jpg
ایشالله درپناهش همیشه دلت شادو لبت خندون زندگی سراسر ارامش داشته باشییی واین خونت پراز دوستی باشه
......
راسش من هنوز خودم حس نمیکنم اخر ساله یعنی روزاهمون روزاست اما انگاری دوربرم تغییراتی میشه رفتار ادما لبخندا شور ویه عالمه ارزوی خوب
منکه باید بشینم برنامه بریزم این پیک نوروزی یونی چطوری تمومش کننننننم خوب شد یه هفته زودتر سفرمو کردددم عقده نشه والله


۲۴ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۲۶ سیب (میزبان)
سلاااام به گلم
زیارت قبول مشهدی عاطی
باااااشه بزار گیرم بیاد اصن نصف می کنیم
دمت گرم با عیدیت خیلییییییییییییییی خشگل بود اوهوم هوایی می کنه حسابیییی جامو خالی کردی؟!!! همون صحن محبوب منه، اونجایی هم که خانومه با پسرش نشسته اون وسط تقریبا جای منه [رویا] کاش جور بشه منم برم. کاش بطلبن!
ولی مرسی هم بخاطر عیدیت هم به خاطر اینکه دلمو هوایی کردی دوست دارم و بابت محبتت هم خیلـــــــــــــــــــــــــی ممنون عزیز دل
ایشالا عزیزم ایشالا هممون کنار هم
خوبه بازم شکر که تو یه سفر رفتی تو اینقدر سرت شلوغه که نبایدم این روزا حواست به چیز دیگه ای باشه خانم مهندس
-------------
صبر کن بینم !!! دیشب تو کی خوابیدی؟ [طلبکار] ساعت 3 واسه من نظر گذاشتی؟ ها ها ها؟ تو جرات داری اندفه به من بگو زود بخواب چشات درد میگیره اونوقت من میدونمو تو :|
سلام
کلللی برنامه دارم برای این چند روز که از خدا میخوام همشون به خیر و عافیت برگزار بشن.




سلام
ایشالا که به همشون میرسی شاذه خانوم
ایشالا همشونم به خیر و عافیت برگزار میشه
سال نو خوبی رو در کنار همسر و فرزندانتون داشته باشین ایشالا :)
آخه مگه میشه قالب به این نازی که توش کلی ظرافت هم هست دیده نشه. فقط من تو کف این تغییر بخش کامنت بلاگفا موندم!! اخه این چ وضیه؟!! اصلا قشنگ نشده

خب چون اصرار میکنی میگم:
تصمیم گرفتم با آرامش کامل به دور از هرگونه استرس کاری و غیر کاری تمومش کنم.
میخوام با خانواده خوش بگذرونم. بگردیم بخندیم بازی کنیم.
بعد کلی کتاب نخونده از سال 91دارم که فقط رفتم خریدم و گذاشتم تو کتابخونه باهاش پز میام اونا رو هم میخونم ایشالا.
بعد یک جزء قرآن گرفتم که باید جمعه پیش تمومش میکردم ولی نکردم و سنگینیش رو دوشمه
میخوام شیرینی خانوادگی درست کنم. یعنی مثل قدیما هممون بریزیم تو آشپزخونه و یک شیرینی هرچند عجیب و شایدهم غیرخوشمزه درست کنم
اووووم فعلا همینا رو برنامه ریختم براش.




مرسی از تیزبینیت
تغییر بخش نظرات هم خوبه، یعنی همینکه تغییری حاصل کردن خوبه اما قیافه اش یجوریه ولی اونم باز تر شده و ریختش عوض شده، به نظرم همینکه بعد مدتها تغییری دادن رو بفال نیک باید گرفت.
اوهوم، خیلی هم خوب. کاری خوبیه. مرسی که گفتی ایده شیرینیه هم با نمک بود
بیا اینم عیدیت
دیگه برو حالشو ببر من هر کسی رو بوس نمیکنم=))




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی