هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

تک بیت طنز 2

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

 

من به خال لبت ای دوست چو تبخال شدم 

بعد از آن بود، به خود آمده، بد حال شدم  

 

 

 

خخخخ

 

 

 

پ.ن:

اگه دوست داشتین شمام همراهی کنید 

(مصرع دوم رو شما بگین یا یه بیت دیگه اضافه کنین laugh)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
برگ سبز

نظرات  (۲)

شعر میگم ولی الان حسش نیست
حالا یادم اومد میام برات میذارم
ممنون که اومدی وبم
پاسخ:
ممنون ققنوس جان
خوش اومدی
پس منتظرم
خواهش میشه
از تو هم ممنون که اومدی :)
اگه الآن پنجم دبستان بودم، یه بیت که چیزی نیس، یه قصیده می سرودم در ادامه ی این یه بیت!! ولی با توجه به پسرفت هایی که از نظر طبع شاعری و ذوق ادبی داشتم در این چند سال گذشته، شما بگی یه کلمه هم به این ته اضافه کن نمیتونم! :دی
+راستی من میشناسم شما رو؟!
پاسخ:
سلام کیانا جان
نمیدونم عزیزم
میدونم من یبار اومدم وبت نظر گذاشتم و تازه واردم بودم :دی (از طریق وب ظنز رسیدم به وبت ;) )
خب منم شاعر نیستم ولی گاهی یهو میخوره تو مغزم یه چیزی می پره بیرون :))
اگه چیزی یادت اومد اضافه کن ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی