هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

همینطوری

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۲۷ ق.ظ
آخیییییش

خلاص شدم

خسته نباشم D:

---------------------

یادم باشه یه مطلب راجع به وضو بزارم

---------------------

امشب از حس بی خیالی و بی اعتنایی که نسبت به فردی پیدا کردم خوشحال شدم.

این یعنی که دیگه ناراحتم نمی کنه و برام اهمیتی نداره ...

شکر :)

----------------------

راستی یه یک نفر هم مجددا میگم:

تبریکات صمیمانه ما رو بابت انتخاب اون فرد، پذیرا باشید قربان ;)) =))

خدایا همه ما را یاری بفرما

بلند بگو آمییییین :))

----------------

من انگاری سریالها رو باید از نصفه به بعد ببینم :))

دیشب و امشب "راستش رو بگو" رو دیدم و به نظرم خوب اومد، امشب از حاضر جوابی خانم دکتر کیفیدم، به این میگن با سیاست و دانسته و بجا حرف زدن ;)

دیالوگهای جالبی بین این 7 نفر رد و بدل میشه که به نظرم نکته های خوبی توشون دارن

----------------

اوه مشقام مونده، کلی مشق دارم :( فردا باید بشینم تا ظهر حل کنم o-#

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۴
برگ سبز

نظرات  (۳)

من هم صمیمانه تبریک و تسلیت عرض میکنم....غم آخرشون باشه....خدا بهشون صبر بده




آمین :))
:))

خواهش می کنم =)) ایشالله!




به به، چه عجب قربان! خوش اومدین

ایشالله
سلام
رویای گنجشک ها که پایین گفتی واقعا قشنگ بود خیلی آروم و صمیمی و آخرش منو حسابی به گریه انداخت .
راستش رو بگو هم خیلی قشنگه از اولاش دیدمش اما یذره زیاد شعار میدن که عب نداره در کل خیلی خوبه .
حالا کی کجا انتخاب شده؟؟ یعنی چی در یه محل عمومی به صورت خصوصی تبریک میگی نه یعنی چی؟ کامل بگو دیگه



سلام عزیزم
مرسی از نظرات که همه رو یجا باهم میدی :)) :*
نه خب، باحالیش به همین خصوصی بود که همه نفهمن، البته تو که میدونی خبر داری فقط دلیل تبریکو متوجه نشدی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی