هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

آخیییی... یادش بخیر :))

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۴۵ ق.ظ
دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده خبر داری نچ نچ بی خبری نچ نچ پس تو .....من هستی
-----------------------------------------
ده٬بیست٬ سه پونزده٬ هزار و شصت و شونزده ٬هرکی میگه شونزده نیست٬ هیفده٬هیجده٬نوزده٬بیست
-----------------------------------------
لی لی لی لی حوضک ٬جو جو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک
یکی گفت بریم دزدی٬یکی گفت چی بدزدیم٬ یکی گفت تشت طلا٬یکی گفت واااای جواب خدا رو کی میده٬یکی گفت من من کله گنده٬من من کله گنده
-----------------------------------------
ماسه تا دختر خاله میرویم خونه خاله میخوریم چلو کباب٬- میپریم تو رختخواب
رختخواب پاره میشه به مامان گفته میشه کتک ها خورده میشه
-----------------------------------------
کلاغه میگه قار قار ننه اش میگه ...مار
باباش میگه ولش کن چادر سیا سرش کن
از خونه بیرونش کن
-----------------------------------------
گریه نکن زار زار می برمت بازار، می فروشمت 4 هزار، 4 هزار قدیمی، خ ...  ... ... رحیمی، رحیمی بیچاره 400 تا بچه داره، وقتی میره اداره سر کچلش میخاره
-----------------------------------------
تاپ تاپ خمیر شیشه و پنیر دست کی بالا
دست اوستای خودم
چندتا بالا
10 تا مثلا (اشتباهست)
سوزنی میخای یا زنبوری
ویززززززززز
----------------------------------------
دختره قرمز پوشیده گریه میکنه زاری میکنههههه از برای من، افتخار من، پرتغال من، یکیو بزن، از برای من
----------------------------------------
گرگمو گله می برم
چوپون دارم نمی زارم،
دندون من تیز تره
دنبه من لذیذ تره
خونه خاله کدوم وره

از اینوره و از اونوره

از اینوره و از اونوره

----------------------------------------

در مجلس نشسته بودیم همه ساکت بودند ناگهان ....ی گفت _________________ اَ اَ(هه هه هه:)) )

----------------------------------------

اندر خوشی خاطرات این اشعار و بازیها بودم که دوست گل و عزیزم یه دست گلی به آب داد که حالم با سر رفت تو دیوار :)) نمیدونم بخندم از دستش یا گریه کنم :)) + :(

ولی بخیر گذشت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
برگ سبز

نظرات  (۲)

آخییییییییییی واقعا یادش بخیر
البته بعضی از شعر ها رو من با کمی اختلاف شنیدم.....دیشب موقع برگشتن از مهمونی ، برادرزاده هام چند تاشو میخوندن:))
اینو ننوشتی: دویدم و دویدم دو تا خاتونو دیدم یکیش به من آب داد یکیش به من نون داد و .......





آرهههه، ولی کامل بلد نیستم اینو، خودت بگو
راستی اتل متل هم بود
خیلی قشنگن ، پر از احساس و عاطفه
عب نداره زیاد به کارش فکر نکن می گذره



اوهوم
واقعا پر از خاطره و کودکین واسمون [رویا] یادشون بخیر
چشم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی