هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

صبر و تحملی ستودنی ...

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۱۱ ب.ظ
صبر و تحمل بعضی افراد واقعا ستودنیست

اینکه در عین مشکلات و سختیها و انواع و اقسام فشارها بازم دلت نخاد کسی ناراحت باشه ازت و بازم صبر کنی، فشارها رو تحمل کنی، با انواع و اقسام توقعات دوست و آشنا و غریبه مواجه بشی، توقعاتی که به حق یا به ناحقه، و تلاش کنی به هر طریقی بهشون پاسخ بدی، چرت و پرت گوییها و زر زدنهای بعضیها رو تحمل کنی و بااااز دلت نخاد کسی ناراحت باشه تهش، بخای که بتونی کاری کنی که راضی بشن همه (در عینی که همچین چیزی امکان نداره، و به نظرم درست هم نیست این کار اما از طرفی همون نیتش خوبه و جای تحسین داره) و و و ...

پووووف o-#، خیلییییییییییییی جنبه و صبر و تحمل میخاد!!!!، خیلیییییییییییی باید دل و روحت بزرگ باشه!!!!

من هیچوقت همچین تحمل و صبری ندارم... عمراااااااا... 

همچین افرادی نادر و کمیابن، من شاید فقط چند نفر توی عمرم دیدم که به اندازه انگشتان دست هم نمیشن، وقتی باهاشون مواجه میشم من بجای اونا خسته میشم و بخودم میگم عجب صبری دارن واقعا!!!

با وجودیکه فکر نمی کنم هیچوقت بتونم مثل اونا باشم اما! این آدمها واقعا برام تحسین برانگیز و باارزشن

مخلص کلام ...

خدا حفظشون کنه و براشون سلامتی و شادی و موفقیت همیشگی و صبر بیشتر از خدای متعال طلب می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۶
برگ سبز

نظرات  (۵)

۱۶ آبان ۹۱ ، ۲۰:۲۵ بعنی ما یه همچین ادمایی هستیم
گفتن نداره
آدمایی مثل من کم پیدا میشن




بهلهههههههه
به شماها میگن نوادر روزگار
نوشابههههه

۱۷ آبان ۹۱ ، ۰۱:۵۲ فکر کنم بدونی
چرت و پرت گوییها و زر زدنهای بعضیها رو تحمل کنی

دارم فکر می کنم که این تیکه رو با کی بودی :))
البته حالا یه مدتیه که ناچار به تحملش نیستی




نمیزاری بالا منبر نرما
اصلا چه ربطی به تو داشت آخه؟
اون تیکه هم نه به من ربط داشت نه به تو، راجع به یکی دیگه گفتم اونو. ایششششش [زبووووون]
چرا من هر چی میگم دنبال یه چی میگردی توش؟
از دست تو :|
میام باز نصیحتت میکنما، بعد حوصلت سر میره، حرفهامو قبول نمی کنی، بعدم باز همون آشو همون کاسه
کتک میخای نه؟
ای بابا راضی به زحمت نبودم در مورد من مطلب بنویسی توی وبلاگت

البته در ادامه جمله اخرت باید بگم خداوند روحشان را قرین رحمت قرار دهد




خودشیفته ها به صف! از جلوووو نظام ...
واااا، چرا سریع ملتو به فنا میدی بابا، ااا [سوت]
۱۷ آبان ۹۱ ، ۰۸:۳۱ یادش بخیر!
اعتماد به نفس بعضی افراد واقعا ستودنیست!





من یه پست نوشتم تازه، که اسمش "یادش بخیر"ه، هنوز منتشرش نکردم، الان این نظر رو دیدم یه لحظه هنگ کردم گفتم ااا، من که زده بودم موقت، چطوری دیدن اینو؟
بعد فهمیدم چی شده

بله بله، کلا نوشابه داریم، بستنی داریم، کیک داریییییم
کافی شاپیم خلاصه
ببینم این یادش بخیر با کیه؟؟؟؟؟؟





چمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی