هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

انتقاد کردن -1

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ق.ظ
راستش خیلی وقت پیشا با دوستی بحث می کردیم راجع به انتقاد کردن که چطوری باید باشه و این حرفها، بعد دو سه باری بخاطر مسائلی که پیش میومد یاد این بحث و قضیه افتادم و میخاستم همونو بنویسم اما هر بار فراموشم میشد، تا اینکه چند روز پیش با یه دوست محترم این بحث پیش اومد و باز یادم افتاد، این شد که اومدم واسه نوشتنش ...


اما حالا بزارین قبل اینکه من نظرمو بگم یکار دیگه کنیم، شما نظر و روش پیشنهادیتونو بگین بعد من، اینطوری از همدیگه یاد می گیریم و شاید بجاهای خوبی هم رسیدیم. چطوره؟ :)


*به نظر شما نقد کردن و انتقاد کردن چطوری باید باشه که مؤثر واقع بشه؟ یا یطور دیگه بگم،

مثلا بین دوستانتون وقتی میخاین با یکی حرف بزنین و نکات منفیشو (همون نگاتیو پوینت) بگین

چطوری بهش میگین که هم ناراحت نشه، و از طرفی جبهه نگیره نسبت به حرفاتون (سر لج

نیفته)، و مهمتر از همه، تأثیر گذار هم باشه واسش (کم کمش حداقل به حرفاتون فکر کنه و

بتونین به فکر وادار کنین طرفو)؟ هوم؟


منتظر جوابتون هستم ...

مرسی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۰
برگ سبز

نظرات  (۲)

خوب من بخوام از یکی انتقاد کنم اول طرف رو میسنجم....دوستمه دیگه تا حدی میشناسمش...اگر بدونم که طرف خودش رکه و از دیگران هم همینجوری انتظار داره خوب خیلی منطقی و رک انتقاد میکنم اما اگر بدونم طرف حساسه، اول خوبیشو میگم بعد ازش انتقاد میکنم یه جوری که نفهمه دارم انتقاد میکنم....اینجا نمیتونم بگم چطوری باید در عمل نشون بدم....البته من خیلی کم انتقاد میکنم...بچه مظلومی هستم .میدونی که



اوهوم، مرسی از نظر و پیشنهادت
اینم روشیه و خب خوبم هست
آره عزیزم میدونم
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۲ ستاره دریایی
اول سعی میکنم قضاوتی نکنم وبسنجم بقول اسمون
دوم سعی میکنم شرایط رو براش توضیح بدم
سوم معنای درست اون کار رو باهم دیگه به یه تعریف درست برسونیم
چهارم دیگه طرف خودش بفکرمیره بعدازین مراحل و
پنجم انتظاری نداشته باشی که قبول کنه یا نکنه ...
البته کاش عمل بکردم به این حرفام ...



اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی