هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

شب آرزوها

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ
امشب ؛ از هر کجای این دنیای بزرگ که در بزنیم صاحبخانه برای استقبال می آید با طبقی از آرزوهایی کــه می خواهیم پس از بزرگ ، چیزهای کوچک نخواهیم

منم میخام دعامو اینجا واسه خودمو بقیه بگم:


الحمد لله علی کل نعمه، و اسئل الله من کل خیر،
و اعوذ بالله من کل شر، و استغفرالله من کل ذنب

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

خدایا بابت همه داده ها و نداده هات ازت ممنونم. من از خودم هیچی ندارم، جسم و روحم از توئه، من یه بنده ضعیف و ناتوانم که دم و بازدمش هم از خودش نیست از لطف توئه، خدایا در این شب ازت میخام که هیچوقت تنهام نزاری.

خدایا ظهور امام زمان رو هرچه سریعتر برسون، خدایا ظلم و فساد بیداد می کنه، حق از باطل مشخص نیست، خدایا بحق مظلومیت امام حسین ظهور ایشون رو برسون تا بداد مظلومین برسن و حق رو به مردم نشون بدن. صلح و آرامش برقرار بشه. آمییین

خدایا به همه سلامتی، آرامش، شادی عطا کن، به منو خونوادم هم همینطور، از هیچکس سلامتی و شادی رو نگیر از منو خونواده منم نگیر.

خدایا همه بیمارا علی الخصوص اونایی که جوابشون کردن رو شفا و سلامتی بده، به اون بیمارایی که التماس دعا داشتن ازمون هم شفا عطا بفرما. منو خونواده و فامیلم هم هر مشکلی داریم خودت شفا و سلامتی عطا کن خداجون.

خدایا همه جوونا رو خوشبخت و موفق و سربلند کن من و خواهرام و دوستام رو هم همینطور
هممونو به راه راست هدایت کن.

خدایا هرکیییییییییییییی التماس دعا داشته ازم، بحق این شب عزیزت حاجتش رو بده.
حاجات این بنده رو سیاهت هم بده و مثل همیشه تنهام نزار.


آرزوی من سلامتی، خوشبختی، موفقیت و شادی همه دوستام هست و همچنین خودم و خونوادم. بهمون عطا بفرما

زیارت خانه ات و حرم پیامبر و ائمه معصوم رو نصیب هرکی آرزوشو داره بکن نصیب منم بکن که خیلی وقته دلم میخاد ببینمش

خدایا مرا آن ده که آن به
مرا آن ده که آن به
مرا آن ده که آن به


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم





این لینکم نگاه کنین واسه امشب:

شب آرزوها چگونه شبی است؟


**********
دعایی که بگفته حضرت علی شامل تمام دعاها می شود:

"الحمد لله علی کل نعمه، و اسئل الله من کل خیر،
و اعوذ بالله من کل شر، و استغفرالله من کل ذنب"

دعای برکت و ازدیاد مال و نعمت:

"اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک"

از همگی التماس دعای فراوان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۴
برگ سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی