هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

اولین هدیه روز معلم امسال ...

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ب.ظ

دیروز یکی از شاگردام اولین هدیه روز معلم امسال رو بهم داد 

 

یه هدیه خوب از جنس شاعرانه  و از نوع دیوان حافظ heart

 

واقعا غافلگیر شدم

 

کتاب زیبا و شکیلی هست

 

حیف که پسر بود از اون پسرا که با وجود سن کم (12 سال) و به تکلیف نرسیدن اما اخلاق و مرام مردونه دارن، و الا بغلش می کردمو می بوسیدمش

 

نشد دیگه ... :-" :))

 

ولی حس خوبی داشتم از این هدیه، انتظارشو نداشتم، ذوق کردم ولی نمی تونستم نشون بدم زیاد

 

بخاطر روزه بی حال بودم سر کلاس و غافلگیری هم باعث شد زیاد نتونم نشون بدم احساسمو (البته بهش گفتم ببخش که جون ندارم و الا بیشتر سر و صدا می کردم و میذوقیدم :)) )

 

دمش گرم بیشتر از همه اون لبخند و نگاه قدردانو با محبتش برام ارزش داشت مخصوصا اون جمله ی زیبایی که اول کتاب برام یادگاری نوشته بود ...

 

دستش درد نکنه

 

دست همه اونایی که بهم تبریک گفتن و منو یادشون بود درد نکنه

 

خیلی محبت کردن و ممنونم ازشون

 

منم سعی کردم به رسم احترام و یاد به استادهام و همکارانم تبریک بگم حتی به استادهایی که ترم پیش باهاشون داشتمو دیگه نخواهم داشت و حتی به اونایی که زیاد خوشم نمیومد ازشون اما همینکه یک کلمه بهم یاد داده باشن کافی بود برای قدردانی و تبریک ...

 

و حس خوب بعضیشون رو در جوابشون گرفتم و همین برام کافی و دلنشین بود ...

 

روز معلم به همه ی معلمین و اساتید عزیز و محترم مبارک و فرخنده باد 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
برگ سبز

نظرات  (۷)

سلام. شما معلم هستید؟ تبریک بزرگ عرض دارم خدمت تون ان شا الله سالم باشید و به بچه های مردم خدمت کنید.موفق باشید
پاسخ:
سلام
بله :پی
ممنون از لطفتون 
ایشالله 
مرسی به همچنین :)
سلام....روزتون مبارک...:))
پاسخ:
سلام
مرسییی :))
salam
rozeton mobarak:)
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون
محبت کردین :)
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۲۵ یواشکی نوشته ها
سلام /  منم اولین هدیه روز معلمم رو در 18 سالگی از یه پسربچه ی دوازده ساله گرفتم. اونم یه دیوان حافظ ... بعد بیست سال هنوز دارمش و جزو ارزشمندترین یادگاری هاست برام.
روزتون مبارک 
پاسخ:
سلام
ااا بابایی شمام معلمین؟ 
روزتون مبارکککک 
ببخشید یا نگفته بودین یا من فراموش کردم
معذرت
روزتون حسابی مبارک :)
چه با محبت...

روزت مبارک
پاسخ:
اوهوم
ممنون عزیزم 
مرسی از محبتت:*
سلام دوست جونی
خوبی عزیزم ؟! 12 ساله های الان که ماشا... شون باشه!!!
روزتون مبارک!!!
پاسخ:
سلاااام رها جان گلم
مرسی دوست خوبم
چه خبرا کم پیدایی؟ اون اقوامتون حالش بهتر شد؟
منم شکر خدا
ممنون که سر زدی بهم عزیییزم
آرههههه
بعضیاشون قدشون از من بلندتره :))
ممنون عزیییز دلم
محبت کردی :*
البته با تاخیر ولی روز معلم برای شما هم مبارک باشه
پاسخ:
ممنون همسایه ی عزیز
محبت کردین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی