هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرکجا محرم شدی

چشم از خیانت بازدار

ای بسا محرم

که با یک نقطه مجرم می شود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب


بی‌شک این واقعه بزرگ‌ترین تجمع و همایش انسانی در جهان است که با حضور 20 میلیون نفر از شیعیان دلسوخته شکل می‌گیرد (به گزارش استاندار کربلا)

شیعیان عراق از مناطق مختلفی نظیر بصره، ناصریه و نعمانیه گاهی حدود 400 کیلومتر را پیاده طی می‌کنند تا به نجف اشرف برسند.

البته از نجف اشرف تا کربلای معلی حدود 85 کیلومتر فاصله است که این مسیر در بازه زمانی "سه روز و دو شب" طی می‌شود تا در روز اربعین توفیق حضور در قبه حسینی را پیدا کنند تا به این ترتیب حج حسینیان در کربلا، سعی بین صفا و مروه آن‌ها در بین الحرمین و لباس احرام آن‌ها لباس عزای سیدالشهدا است.


نشانی سایت و صفحات مرتبط که قرار است همایش بین‌المللی پیاده‌روی اربعین را پوشش دهند شامل لینک های زیر است:

http://arbaeen2013.ir/

http://arbaeen2013.com/

Facebook.com/arbaeen2013،

instagram.comarbaeen2013،

twitter.com/arbaeen_2013،

https://plus.google.com/+Arbaeen2013photo


**********

گفتند ضمایر را بشمار...

گفتم من، من، من، من...

گفتند فقط من!!!؟؟؟

گفتم آری همگی رفته اند زیارت ارباب و ...

فقط منم که اینجا تنها مانده ام...

صلی الله علیک یا أبا عبدالله الحسین (ع)








لبیک یا حسین (ع)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
برگ سبز

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز.......مطالب وبلاگتون رو دیدم......واقعا مطالب جالبیه ، از ظاهر وبتون مشخصه که زحمت زیادی واسش کشیدی ......بهت خسته نباشید میگم.... اگه برات ممکنه یه سری هم به وب من بزن و مایل بودی منو با نام " پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) چارک " لینک کن......موفق و سربلند باشی دوست عزیز
سلام دوست من
ممنون جالب بود . برای همچین کاری باید واقعا عاشق بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام رها عزیزم
خوش سر زدین
خوشا به سعادتشون ...

پاسخ:
پاسخ:
واقعا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی